دانلود آهنگ جدید ادوین بنام شبیه تو

متن آهنگ شبیه تو از ادوین
بهتر از تو واسه من ممکن نبود غیر ممکنه ازت دل بکنم

behtar az to vase man momken nabud ghyer momkene azat del bekanam
دیگه وقتش شده که باور کنی تنها عاشقت تو این دنیا منم

dg vaghtesh shode k bavar koni tanha ashghet to in donya manam 
دستت و میگیرم و حس میکنم همه جهان تو دست های منه

dasteto migriam o hes mikonam hame jahan to dast haye mane 
دل من که قبل تو حسی نداشت با تو فکر بیشتر عاشق شدنه

dele man k ghable to hesi nadash ba to fekre bishtar ashegh shodane 
یکی شبیه تو مگه میتونه رو حرف هایی که میزنه نمونه

yeki shabihe to mage mitune ro harf hayi k mizane namune
از روز اولم اینو میدونستم دل تو خیلی خیلی مهربونه

az roze avalam ino midnestam del to khili khili mehrabune 
ترانه آهنگ شبیه تو از ادوین

عاشق میخواستی اصلا به هیشکی دل نبستم به خاطرت عزیزم غرورمو شکستم

ashegh mikhasti aslan b hishki del nabastam b khateraet azizam ghoromo shekasatm 
احساس خوبی دارم بمون فقط کنارم همیشه این حس و از تو دارم

ehsase khobi daram bemun faghat kenaram hamishe in heso az to daram

یکی شبیه تو مگه میتونه رو حرف هایی که میزنه نمونه

yeki shabihe to mage mitune ro harf hayi k mizane namune
از روز اولم اینو میدونستم دل تو خیلی خیلی مهربونه

az roze avalam ino midnestam del to khili khili mehrabun