دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی و یاسر داوودیان بنام بُهت


متن آهنگ بهت از خشایار اعتمادی و یاسر داودیان
تو رفتی گیجمو درگیر چشمات برای داشتنت هرچند دیره

to raftio gijamo dargire cheshmat baraye dashtanet har chand dire 
تو این بغض نفسگیر شبونه داره ثانیه هام از دست میره میره

to in boghze nafas gire shabune dare sanie ham az dast mire mire 
شبونه رفتی و آرامش من داره با رفتنت نابود میشه

shabune raftui aramesh man dare ba raftanet nabud mishe 
کسی که عشقش از دنیاش میره کجا اونی که قبلا بود میشه

kasi k eshghesh az donyash mire koja uni k ghablan bod mishe 
نه راهی داره برگشتم نه حتی میشه سازش کرد

na rahi dare bargashtm na hata mishe sazseh kard 
یه جوری رفتی از پیشم نمیشه حتی خواهش کرد

ye jur rafti az pisham nemishe hata khahesh kard 
من حتی از عاقبت حرف دوست دارم نترسیدم

man hata az aghebate harfe doset daram natarsidam 
نگو من رو ببخش عشقم تورو از قبل بخشیدم

nago man ro bebkhsh eshgham tooro az ghabl bakhshidam 
ترانه آهنگ بهت از خشایار اعتمادی و یاسر داودیان

بهم گفتی داری میری بهت گفتم دوست دارم

behem gofti dari miri behet goftam doset daram 
بهم گفتی ببخشید که دارم تنهات میذارم

behem gofti bebakhashid k daram tanhay mizaram 
تو پای رفتنت موندی تا دنیام از تو خالی شه

tp paye raftaent mundi ta donyam az to khali she 
یه وقتا با یه حرف حتی یه آدم زیر و رو میشه

ye vaghta ba ye harf hata ye adam ziro ro mise 
تو رفتی گیجمو درگیر چشمات برای داشتنت هرچند دیره

to rafti gijamo dargire cheshmar baraye dashtanet har chnd dire 
تو این بغض نفسگیر شبونه داره ثانیه هام از دست میره میره

to in boghze nafas fgier shabune dare siane ham az dast mire