دانلود آهنگ جدید هادی نجفی بنام دنیای من


متن آهنگ دنیای من از هادی نجفی

دنیای من روزای تلخ تو مال من تنهاییای تو واسه من اما چ فایده نیستی

donyaye man rozaye talkhe to male man tanhayiaye to vase man ama che fayde nsti
دنیامی تو احساس خوب من مال تو ارزوهای من واسه تو اما چ فایده نیستی

donyami to ehsase khobe man male to arezu haye man vase ro ama che fayde nisti 
حالم عوض نمیشه تا نیای کنار من بشینی و ببینی حال من تو لحظه نبوده تو چ جوریه

halam avaz nemishe ta nayat kenare man beshini o bebini hale  man to lahze nabude to chejuri 
دنیای من روزاش مثه شباش سیاهه تا نگی منو میخوای بیا بیا ک توی فکرتم هنوز

donaye man rozash mese shabash sihe ta nagi mano mikhay bia bia k toye fekretam hanuz

ترانه آهنگ دنیای من از هادی نجفی

دنیای من روزای تلخ تو مال من تنهاییای تو واسه من اما چ فایده نیستی

donyaye man rozaye talkhe to male man tanhayiaye to vase man ama che fayde nsti
دنیامی تو احساس خوب من مال تو ارزوهای من واسه تو اما چ فایده نیستی

donyami to ehsase khobe man male to arezu haye man vase ro ama che fayde nisti 
حالم عوض نمیشه تا نیای کنار من بشینی و ببینی حال من تو لحظه نبوده تو چ جوریه

halam avaz nemishe ta nayat kenare man beshini o bebini hale  man to lahze nabude to chejuri 
دنیای من روزاش مثه شباش سیاهه تا نگی منو میخوای بیا بیا ک توی فکرتم هنوز

donaye man rozash mese shabash sihe ta nagi mano mikhay bia bia k toye fekretam hanuz

روزای تلخه تو مال من روزای خوب من واسه تو تنهاییا تو مال من احساس خوب من واسه تو

rozaye talkhe to male man rozaye khobe man vase to tanhayiaye to male man ehsase  khobe man vase to 

روزای تلخه تو مال من روزای خوب من واسه تو تنهاییا تو مال من احساس خوب من واسه تو

rozaye talkhe to male man rozaye khobe man vase to tanhayiaye to male man ehsase  khobe man vase to