دانلود آهنگ جدید ایمان فلاح بنام وابسته میشم



متن آهنگ وابسته میشم از ایمان فلاح
میدونه دستم گاهی دستاتو نداره نداره که بی قراره دوباره

midune dastam gahi dastato nadare k bi ghatrare dobare 
گاهی دلم میگه به من بی تاب دستاته دوباره آروم نداره

gahi delam mige b man bi tabe dasteta dobare arom nadare 
میدونه قلبت اینو که دوست دارم میدونه من دارم هواتو

midune ghalbet k doset daram miune man daram havato 
گاهی دیوونه ت میشم تو که هستی پیشم یا وقتی میشنوم صداتو

gahi divunat misham toke hasti pisham ba vaghti mishnavam sedato 
وابسته میشم وقتی که پیشم نیستی بهم دارن میگن دیوونه میشم

vabaste misham vaghti k pisham nisti behem daran migan divune misham 
دستت تو دستم چشمامو بستم نمیدونی چقد خوبه که با تو هستم

dastet to dastam cheshmamo bastam nemiduni chaghd khobe k ba to hastam 

ترانه آهنگ وابسته میشم از ایمان فلاح
یه جورایی خیلی خوبی یه جورایی خیلی مهربونی میدونم تویی جونم

ye jurayi khili khobi ye jurayi khili mehrabuni miduanm toyi junam 
محو اون چشات نشم من با چشات عاشقم نشم میدونم من نمیتونم

mahve un cheshatt nasham man ba cheshat ashgham nasham midunam man nemitunam 
یه جورایی خیلی خوبی یه جورایی خیلی مهربونی میدونم تویی جونم

ye jurayi khili khobi ye jurayi khili mehrabuni miduanm toyi junam 
با تو میشه عاشق باشم یا که مث سابق باشم میدونم که میتونم

ba to ashegh misham ya k mese sabegh  basham miduanm mitunam 
وابسته میشم وقتی که پیشم نیستی بهم دارن میگن دیوونه میشم

vabaste misham vaghti k pisham nisti behem daran migan divune misham 
دستت تو دستم چشمامو بستم نمیدونی چقد خوبه که با تو هستم

dastet to dastam cheshmamo bastam nemiduni chaghd khobe k ba to hastam