دانلود آهنگ جدید محسن شکاری بنام فکر من نباش

متن آهنگ فکر من نباش از محسن شکاری

دیگه زیادی قلب تو منو رعایت میکنه دیگه زیادی قلب تو منو رعایت میکنه

dg ziadi ghalbe to mano rayat mik0ne dg ziadi ghalbe to mano rayat mikone 
اگه بمونی گریه هام به تو سرایت میکنه انقده فکر من نباش تنهایی راه چارمه

age bemuni gerye ham b to serayat mikone inghade fekr man nabash tanhayi rahe charame 
به روم نیار اگه هنوز توی چشام پر از غمه باور ندارم بعد از این بسوزی تو دنیای من

b room nayar age hanuz toye chesham por az ghame bavar nakdaram bade to in az besuzi to donyaye man 
موندن ما بی فایده ست قید همه چیو بزن قید همه چیو بزن

mundane ma bi faydas gheyde hame chio bezan gheyde hame chio bezan 

ترنه آهنگ فکر من نباش از محسن شکاری

خودت میدونی راه ما به همدیگه نمیرسه دیگه نمون کنار من رها شو از این مخمصه

khode miduni rahe man b ham dg nemirese dg namun kenare man raha sho az in makhmase 
تو که میدونی قلب من عشق تو از یاد میبره بعد تو این ثانیه ها با اشک و حسرت میگذره

toke miduni ghalbe man eshghe to az yad mibare bade to in sanie ha ba ashko hasrat migzare 
انقده فکر من نباش تنهایی راه چارمه باید برم باید برم فرصت موندنم کمه

enghade fere manj nabash tanhayi rahe charame bayad beram forsate mundanam kame 
از تو نگاهت میتونم عشق تو رو باور کنم مجرم این قصه منم باید که بی تو سر کنم

az to negahet mitunam eshgh toro bavar konam mojreme in ghese manam bayad k  bi to sar konam 
باید که بی تو سر کنم

byd k bi to sar konam


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/