دانلود آهنگ جدید تی وات و پاسگال و هنگینا بنام همیشگی

متن آهنگ همیشگی از تی وات

عاشقت شدم با همه غریبم  همیشه باش تا همه ببینن همه ببینن

asheghet shodam bahem gharibam hamishe bash ta hame bebinan hame bebinan
بودنت کیمیایی شدی آرِزوم  این شبا میگزرن خوب حالِمون

budanet kimiayi shodi arezum in shaba migzaran khob halemon 
دودتوی ریه هامونُ رینگِ سالمون  تو دستم دستت مال من حتی زیر سایه بون
تو کردی لَش روی پام  حتی اون عکسای ناب  حرفای تو بود واسم مثل قند توی آب
ی باطل ویسکی خالی  امشب مستیمُ داغیم
فقط چشماتِ هانی  مستیمُ خوب عالی
میکنه فقط با این  حرف که بیای در گوشم داد بزنی بگی بامی
من چِقدر دوست دارم یعنی  تو کیمیایی با این
داری جادو میکنی مـنـو عاشقت شدم با همه غریبم
با تو دوست دارم همیشگی شَم
همیشه باش تا همه ببینن همه ببینن هستی همیشه پیشم
تو خوبی با من،من خوبم با تو  هیچکسی نمیگیره اصلا جاتو
ی جای خلوت به جای قلبم  من زندگیمو میدم واست بیبی پاشو

ترانه آهنگ همیشگی از تی وات
تو گفتی دور شیم از اینجا گم شیم  میسازم کلبمون زیر نور خورشید
فکرشو کن دو تا وزه ایم ما تا صبح
پاروی گاز جفت آسُ کیمیا کن تاسُ من ارومم با تو
نمیدم هیچ وقت جاتو تو بقلمی تا صبح پ همیشه باش تا همه ببینن همه ببینن
هستی همیشه پیشم عاشقت شدم با همه غریبم
با تو دوست دارم همیشگی شَم همیشه باش تا همه ببینن همه ببینن
عاشقت شدم با همه غریبم با تو دوست دارم همیشگی شَم
همیشه باش تا همه ببینن همه ببینن هستی همیشه پیشم
عاشقت شدم با همه غریبم با تو دوست دارم همیشگی شَم

ashgehet shodam ba hame gharibim ba to dos daram hamishegi sham 
همیشه باش تا همه ببینن همه ببینن هستی همیشه پیشم

hamishe bash ta hame nbebinan hame bebinan hasti hamishe pisham


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/