دانلود آهنگ جدید رسول پویان بنام بی تو داغونم


متن آهنگ بی تو داغونم از رسول پویان

احساسمو بجز خودت ب هیچکسی نمیگم اگه تو از پیشم بری دل ب کسی نمیدم

EHSASMO B JOZ KHODET  b hishkasi nemigam age az to az pishamberi del b kasi nemidam 
میخوام بگم دوستت دارم نگات ی جای دیگس دستات اگه ماله منه چشات چرا غریبس

mikham begam doset daram negat ye jaye doigas dastat age male mane cheshat chera ghribas 
من این بارم تو رو دارم نمیذارم بری از دست از تو بردارم

man in baram toro daram nemizaram beri az dast az  to bar nemidaram 
یه دیوونم ک میدونم نباشی بی تو داغونم

ye divunam k midunam nabashi bi to daghunam 

من این بارم تو رو دارم نمیذارم بری از دست از تو بردارم

man in baram toro daram nemizaram beri az dast az  to bar nemidaram 
یه دیوونم ک میدونم نباشی بی تو داغونم

ye divunam k midunam nabashi bi to daghunam 

ترانه آهنگ بی تو داغونم از رسول پویان

دنیا تو دستای منه تا دستتو میگیرم احساس تو ازم نگیر بدون تو میمیرم

donya to dastaye mane ta dasteto migiram ehsase to azamn nagir bedune to mimrAM
احساس تو ازم نگیر بدون تو میمیرم

EHSAse to azam nagir bedone to mimiram

من این بارم تو رو دارم نمیذارم بری از دست از تو بردارم

man in baram toro daram nemizaram beri az dast az  to bar nemidaram 
یه دیوونم ک میدونم نباشی بی تو داغونم

ye divunam k midunam nabashi bi to daghunam 

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/