دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ماکان باند بنام عاشقشم


دانلود آهنگ جدید ماکان باند بنام عاشقشم

متن آهنگ عاشقشم از ماکان بند
چجوری تو روم روت میشه نگاه کنی یا اسممو صدا کنی

X CHE JURri to ro rot mishe negah koni ya esmamo seda koni
خوب یادمه دورم زدی با این حال یادم رفت سریع

khob yadame dori zadi ba in hal yadam raf sari
خدا میدونه فقط چی گذشته دورم تو دیگه نذا پس ببرم

khoda miduine faghat chi gozashte doram to dg naza pa bebram
حالا که اومدی بمون تا تهش رفیق نیمه راه نشو وسطش

hala k umadu bemon ta tehesh rafighe nime rah nasho vasatesh
تو این چند روز که حالم بد بود میومدم هر روز

to in chand ruz k halam bad bud miomadam har ruz
و فقط از دور نگات میکردم میگفتم همش با خودم که

o faghat az dor negat mikarda migoftam hamash ba khodam k
من بدجوری عاشقشم کاش یکم میشد عاشقم میشد دور نمیشد از من و دنیام

man bad juri ashegheshgam kash yekam mishod ashgeham mishod dor nemishd az mano donyam
بدجوری عاشقشم وقت نشد بهش بگم نگیره دست کم عشقمو پشت هم

bad juris ahsgehesm vaght nashod behesh begam nagire daste ka  eshghamo posjhte ham
ترانه آهنگ عاشقشم از ماکان بند

هیشکی نیست اینحا غیر من و تو حرفای دلمم گفتمو

hishki nis inja gheyre mano to harfaye delamamm goftamo
حالا دیگه تصمیم توئه یا بمون یا از پیشم برو

hala dg tasmim toe ya bemon ya azpisham broo
فقط دیگه عذابم نده میبینی که چقد اوضام بده

faghat dg azabam nade mibini k cheghad ozam bade
من بدون تو زمین خوردم پس تو دیگه هولم نده

man beduni to zamin khordam pas to dg holam nade
ساکت یه دو دقیقه گوش بده این دل چی میگه

saket ye do deghe gosh bede in del chi mige
دیوونه شده داد میزنه میگه که

divune shode dad mizane mige k

من بدجوری عاشقشم کاش یکم میشد عاشقم میشد دور نمیشد از من و دنیام

man bad juri ashegheshgam kash yekam mishod ashgeham mishod dor nemishd az mano donyam
بدجوری عاشقشم وقت نشد بهش بگم نگیره دست کم عشقمو پشت هم

http://www.majanmusic.com/ 

http://www.majanmusic.com/ 






۹۶/۰۵/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
elham navayi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی