دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام نذر هر سال

متن آهنگ نذر هر سال از مجید اخشابی
یه عمره صدام زخمیه اما میخونم به هواتون

ye omre sedam zakhmie ama mikhonam b havaton 

یه عمره دعامه که باشه رضای من رضاتون

ye omre doame k bashe rezaye man rezaoton 
یه حسی که مثل غزل های غروبه یه غم که میدونین ازون غم های خوبه

ye hsei k mesle ghazal haye ghrobe ye gham k midunin azun gham haye khobe 
یه گنبد که میشه نگاش کرد و غزل ساخت یه آهنگ شبیه من از روز ازل ساخت

ye gonbad k mishe negash kard o hazal sakht ye aahng shabihe man az ruze azal sakht 
نذر هر سال من یه ترانه غریبانه برای شماست عمریه خونه ی دل دیوونه ی من صحن و سرای شماست

nazare har sale man ye btarane baraye shomast omrie khoneye del divuneye man sahno saaye sjhomas 
صد هزار بار اگه تو لحظه ها بمیرم و به دنیا بیام خونه زاد شماست همه ی غربت و دلتنگی و تنهاییام

sar hezar bar age to lahze ha bemiram o be donya biam khone zade shomas hameye ghorbate o deltangi o tanhayiam 
متن آهنگ نذر هر سال از مجید اخشابی

نذر هر سال من یه ترانه غریبانه برای شماست

nazafe har sale man ye taraneye gharibane baraye shomas 

عمریه خونه ی دل دیوونه ی من صحن و سرای شماست

omrie khoenye del divuneye man sahno saraye shoams 
صد هزار بار اگه تو لحظه ها بمیرم و به دنیا بیام خونه زاد شماست همه ی غربت و دلتنگی و تنهاییام

sar hezar bar age to lahze ha bemiram o be donya biam khone zade shomas hameye ghorbate o deltangi o tanhayiam 
دل من دلیل تمومه گفته هامه گواه دل من غم توی صدامه

dele man dalile tamume gofte hame govahe dele man gham toye sedame


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/