دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام پاییز تو راهه




متن آهنگ پاییز تو راهه از کامران مولایی
گیرم جدا بشیم گیرم دیگه بری کی مثل من دلواپس دلواپسی هاته

giram joda beshim dg beri ki mesle man delvapase delvapasi hate 
گیرم که تا ابد دلتنگ من نشی عمرا کسی بهت بگه تا آخرش پاته

gortam k ta abad deltange man nashi omran kasi behet bege ta akharesh pate 
هیچ کی مثل من نیست عاشق دیوونه هیچ کی مثل من پای عشق تو نمیمونه

hichki mesle man ni ashghe divune hich ki mels  man paye ehsgh to nemimune 
اصلا حواست نیست خوابی نیستی هیچ کی مثل من قدر این عشقو نمیدونه

aslan havset nis khabi nisti hich ki mesle mna ghadre in eshgho nemidune 

ترانه آهنگ پاییز تو راهه از کامران مولایی
فعلا سرت گرمه روزای خوبته دل میبری دل میشکنی درگیر رویایی

felan saret garme rozaye khobete del mibari del mishkani dargire royayi 
باور نداری که پاییز تو راهه یه روز میاد میبینی که تنهای تنهایی

bavar nadari k payiz to rahe ye ruz miad mibini k tanheye tanhayi 
بخاطرت میاد یه روزایی یکی دنیاشو پای تو گذاشت بازم تو بد بودی

be khatere miad ye ruzayi yeki donyasho paye to gozasht bazam to bad budi 
میبینم اون روزو که تازه میفهمی تو امتحان عاشقی یه عمره مردودی

mibinam un rozo k taze mifahmi to emtehan  aseghi ye omre mardodi 
هیچ کی مثل من نیست عاشق دیوونه هیچ کی مثل من پای عشق تو نمیمونه

hich ki mesle mn nis asheghe divune hichki mesle man paye to eshghe to nemitune 
اصلا حواست نیست خوابی نیستی هیچ کی مثل من قدر این عشقو نمیدونه

aslan havset nis khabi nisti hich ki mesle mna ghadre in eshgho nemidune 

 

http://www.majanmusic.com/


http://www.majanmusic.com/