دانلود آهنگ جدید رامین بیباک و کاروئل بنام یهو میزاره میره

متن آهنگ یهو میزاره میره از رامین بیباک
یهو میزاره میره میزنه به سرش منو تنها میزاره ولی میمونه غمش

yeho  mizare mire mizane b saresh mano tanha mizare vali mimune ghamesh 
شب و بیخوابی و من تنهام با نور شمع هر بار صدات زدم دورتر شدی ازم

shabo bi khabio man tanham ba nore sham har bar sedat zadam dor tar shodi azam 
دل بریدی از این منه دیوونه عزیزم این کارات تو دلم میمونه

del boridi az in mane divune azizam in karat to delam mimune 
چرا دل کندن واسه تو آسونه وای از این عشقو زخمای تو سینه

chera del kandan vase to asone ey vay az in ehsgho zakhmaye to sine 
منو تهران و شبای غمگینش عشق هم تلخه هم به دل میشینه

mano tehrano shabaye ghamginesh eshgh ham talkhe ham b del mishine 
ترانه آهنگ یهو میزاره میره از رامین بیباک

من باختم زندگیمو دوباره برگرد نه نمیخوام بسازم دوباره با درد

man bakhtam zendegimo dobare bargard na nemikham besazam dobare ba dard 
من هنوزم همونم نگو دوسم نداری نگو نمیشه با من بسازی

man hanuzam hamunam nago dosam nadari nago nemishe ba man besazi 

دل بریدی از این منه دیوونه عزیزم این کارات تو دلم میمونه

del boridi az in mane divune azizam in karat to delam mimune 
چرا دل کندن واسه تو آسونه وای از این عشقو زخمای تو سینه

chera del kandan vase to asone ey vay az in ehsgho zakhmaye to sine 
منو تهران و شبای غمگینش عشق هم تلخه هم به دل میشینه

mano tehrano shabaye ghamginesh eshgh ham talkhe ham b del mishine 


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/