دانلود آهنگ جدید یزدان بنام چه مدلی(عاشقانه)


متن آهنگ چه مدلی از یزدان

نسل هاست دیگه دهه ۳۰ دهه ۶۰ همینه دیگه
هدیه:خیلی نمکی هاااا جواب منو بده
پیمان: چیه جوابت تموم میشه ۲ روز دیگه ۳ روز دیگه ۴ روز دیگه تموم میشه دیگه
هدیه:بیخیال دیگه سری سرو تشو هم بیار حوصله ندارم ععععععع
پیمان: تو چرا وقتی شوهرت میره اینجوری حرف میزنی
هدیه: چجوری حرف میزنم

پیمان: یکم لاتیشو پر میکنی چته
هدیه:مدلمه مشکلی داری؟
پیمان:چه مدلی داری بابااااااا
هدیه:خیلی مدله خوبیه
پیمان: خیلی عصبی هستی
ورس۱
چه مدلی بابا معرکی

che modeli baba mareki 

تعادل ندارم عصبی

taadol nadaram asabi 
امشب بالا رو ابرا

emshab bala ro abra 
فید میشیم واسه فردا

fid mishim vase farda
خانم شما چقد ترکه ای
امشب چقد معرکه ای
امشب داریم حس پرواز
میزنه تو چشم اون اندام
خانم چقد میدی حس به من

ترانه آهنگ چه مدلی از یزدان
یادت نمیاد اسم من
وای دیوونه کرده خانوم بسه
باهم شروع میکنیم‌ از صفر
داره تو هرکاری سر رشته
همش میگیره از سر عشوه
نمیدونم شدیم سکسی لباس
پس حتما استیل ماست
کورس۱
امشب از اون شباس تو ام هستی کنار من‌
کلی ادم اینجا ولی توی تو چش من
پرواز امشب توی اسمونا
عشقت دیوونه کرده سانسور شدی شدی از اونا
باهم بریم تو رویا
بعد بریم توی داستان
محویم تو چش سیات
یه نگا به ما بفرست بیاد

دیوونه کردی و فیدی
شدم‌جوگیر نگیر جدی شدم جوگیر نگیر جدی
ورس۲
پیمان:چطوری با کی حرف میزدی
درسا :به تو چه
پیمان: اااا بی تربیت نمیگیرمتاا
درسا:ما که تفاهم نداشتیم نمیگیری
پیمان:کی اون روز بود این الان شبه الان همه چی بحرانیه
با کی حرف میزدی
درسا:مامانم
پیمان:تو خودتون تو خونه مامان صداش میزنی چی میگفت مامانت
درسا:کجایی کی میای چی شده چرا نمیای عکس بفرست
پیمان:بله ببین چی کار کردی که همه بهت بی اعتمادن چون این اعتماد بی اعتمادی

که اونا دارن به ما ام سرایت میکنه همین الاناست که مامان زنگ بزنه بگه دخترم پاشو بیا
بعد من یه چی ازت میپرسم سری بگو کیه

درسا:اها اها چشم چشم
پیمان:اره اره با منم بحث نکن،
ورس۲
تابستون دیگه جوره برنامه ها
جوری شده همه نگاها به ما
عشقت کرده دیوونه
امشب حالم میزونه
سرعت زیاد او مقصد توری
استایلت میده مغز رد فوری
حالت پرواز چه مدلی
چه ساده میشه عشق و بدیم
نمیش ازش چش برداشت
نکنی اشتباه برداشت
داف وحشی ولی لاکچری
همش فاز فرار تام جری
عشقش تایم داره زود گزر
ما ام جدی نمیگیریم خوش گذشت
لباس مشکی ولی کفش قرمز
استایل باز کرد نروس
کورس۲
امشب از اون شباس توام هستی کناره من
کلی ادم اینجا ولی تویی تو چش من
پرواز امشب توی اسمونا
عشقت دیوونه کرده سانسور شدی شدی از اونا
باهم بریم تو رویا

baham berim to roya 
بعد بریم توی داستان

bad berim toye dastan 
محویم تو چش سیات

mahvim to cheshe siat 
یه نگا به ما بفرست بیاد

ye nega be ma bfres biad 
دیوونه کردی و فیدی

divune kardio fidi
شدم جوگیر نگیر جدی شدم جوگیر نگیر جدی

shodam javgir  nagir jedi shodam javgir nagir jedi


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/