دانلود آهنگ جدید آیدین بهزادی بنام دیوونه تر از تو


متن آهنگ دیوونه تر از تو از آیدین بهزادی

دله من با تو خوشه منو میکشه دوریت

dele man ba  to khoshe mano mikoshe dorit 
من میخوام باشی پیشم بسه این صبوری

man mikham bashi pisham base in saburi 
بمون پیشم تا ابد میخوام بیش از حد وابستم شی

bemun pisham ta abad mikham bish az had vabastam shi 
دیگه میخوام با دلم بیشتر از خودم هم قدم شی

dg mikham ba delam bishtr az khodam ham ghdam shi 
میدونی دیونتم دیوونه تر از تو

miduni divunatam divune tar az to 
همیشه یار توام یار خودم شو

hamishe yare toam yare khodam sho 
تو هوای قلبمون بارون زده امشب

to havaye ghalbemon baron zade emshab
خیس خیسه عشقمون میسوزه تو تب

khise khise eshghemon misuze to tab

متن آهنگ دیوونه تر از تو از آیدین بهزادی

بدلت بد راه نده ما باهم میمونیم

bedelet bad rah nade ma baham mimunim 
منو تو ستاره ی یه اسمونیم

mano to setareye ye asemonim 
اینکه تو هستی باهام واسه من خودش ی دنیاس

inke to hasti baham vase man khodesh ye donyas 
من تحمل میکنم هرچی فاصله بین ماست

man tahamol mikonma harchiu fasele beyne mast 

میدونی دیونتم دیوونه تر از تو

miduni divunatam divune tar az to

همیشه یار توام یار خودم شو

hamishe yare toam yare khodam sho 
تو هوای قلبمون بارون زده امشب

to havaye ghalbemon baron zade emshab
خیس خیسه عشقمون میسوزه تو تب

khise khise eshghemon misuze to tab


http://www.majanmusic.com/


http://www.majanmusic.com/