دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام پاشو از جات



متن آهنگ پاشو از جات از ایمان غلامی 

پاشو از جات بیا آروم کن این دیوونه ی عاشقو با حرفات

poasho az jat bia arom kon in divuneye ashegho ba harfat 

پاشو از جان بذا حالی به حالی شه دوباره قلب من باهات

pasho az jat beza hali b hali she dobare ghalbe man bahat 

حالم خوبه ببین قلبم داره با ریتم این آهنگ میکوبه

halam khobe bebin ghalbam dare ba ritme in ahang mikobe 

چه رویایی میخوام امشب بگیرم دستتو تا وقتی اینجایی

che royayi mikahm emshab begiram dasteto ta vaghti injayi 

فکر کن من و تو با همیم و این خیابونه تو میخندی یه احساس میون هر دوتامونه

fek kon man ot  ba hamin o in khiabone to m ikhandi ye ehsase mione har do ta mone 

باهات باشم بدون اینکه سو نیتی باشه باهام باشی بدون اینکه محدودیتی باشه

bahat basham bedune inke soe niati bashe baham bashi bedune inke mahdudiati bashe

متن آهنگ پاشو از جات از ایمان غلامی 

پاشو از جات بیا آروم کن این دیوونه ی عاشقو با حرفات

poasho az jat bia arom kon in divuneye ashegho ba harfat 

پاشو از جان بذا حالی به حالی شه دوباره قلب من باهات

pasho az jat beza hali b hali she dobare ghalbe man bahat 

حالم خوبه ببین قلبم داره با ریتم این آهنگ میکوبه

halam khobe bebin ghalbam dare ba ritme in ahang mikobe 

چه رویایی میخوام امشب بگیرم دستتو تا وقتی اینجایی

che royayi mikahm emshab begiram dasteto ta vaghti injay

تو باور کن تظاهر نیست این احساسی که بهت دارم تو از رفتار من باید بفهمی که دوست دارم

to bavar kon tazahor nis in ehsasi k behet daram to az raftare man bayd befahmi doset daram 

ازت ممنونم عشق من واسه این حس آرامش این احساس شیرینو فقط پیش تو میخوامش

azam mamnonam ehsghe man vae in hese armaehs in ehsase shirno faghat pishe to mikhamesh 

پاشو از جات بیا آروم کن این دیوونه ی عاشقو با حرفات

poasho az jat bia arom kon in divuneye ashegho ba harfat 

پاشو از جان بذا حالی به حالی شه دوباره قلب من باهات

pasho az jat beza hali b hali she dobare ghalbe man bahat 

حالم خوبه ببین قلبم داره با ریتم این آهنگ میکوبه

halam khobe bebin ghalbam dare ba ritme in ahang mikobe 

چه رویایی میخوام امشب بگیرم دستتو تا وقتی اینجایی

che royayi mikahm emshab begiram dasteto ta vaghti injay


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/