دانلود آهنگ جدید راما بنام اما تو رفتی


متن آهنگ راما تو رفتی از راما
من نمیتونم شبا خواب تو رو نبینم من نمیتونم که چشم به راه تو نشینم

man nemitunam shaba khabe toro nanbinam man nemitunam k chehsm b rahr yto nashinma 

دنیا رو میدم یه بار دیگه تو رو ببینم

donya ro idam ye bare dg toro bebinam 
اما تو رفتی تنها گذاشتی منو تو سختی از وقتی رفتی سر میکنم با این همه سختی

ama to rafti tanha gozahti mano to sakhti az vaghti rafti sar mikonma ba in hame khoshbakhti 
رفتی و رفتی عیبی نداره اگه خوشبختی اما من تنهام بدون تو بارونیه شبهام

raftio raftio eybi nadare age khoshbakhti ama man tanham bedune to baronie shabham 
بی تو من تنهام تاریک و دلگیره همه روزام تنهای تنهام دستهای مهربونتو میخوام

bi to man tanham tariko delgire hame rozam tanhaye tanham dast haye mehrabuneto mikham 
ترانه آهنگ راما تو رفتی از راما

میدونی که چقدر تو رو دوست دارم دست از دوست داشتنت بر نمیدارم

miduni k cheghad toro doset daram dast az dos dashtanet bar nemidaram

اما تو رفتی تنها گذاشتی منو تو سختی از وقتی رفتی سر میکنم با این همه سختی

ama to rafti tanha gozahti mano to sakhti az vaghti rafti sar mikonma ba in hame khoshbakhti 
رفتی و رفتی عیبی نداره اگه خوشبختی اما من تنهام بدون تو بارونیه شبهام

raftio raftio eybi nadare age khoshbakhti ama man tanham bedune to baronie shabham 
بی تو من تنهام تاریک و دلگیره همه روزام تنهای تنهام دستهای مهربونتو میخوام

bi to man tanham tariko delgire hame rozam tanhaye tanham dast haye mehrabuneto mikham 

http://www.majanmusic.com/


http://www.majanmusic.com/