دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم و آرمین مرسی بنام منو ببخش


دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم و آرمین مرسی بنام منو ببخش

متن آهنگ منو ببخش از مهدی مقدم
بیا دوباره بسازیم با هم روزایی که داشتیم

bia dobare besazim bajam rozayi k dashtim 

از نو همه چیز دوباره پشیمونم نگو فایده نداره

az no hame chiz dobare pashimunam nago fayde nadare 
جز تو هیچ عشقی رو نمیخوام چه سخته نباشی توی دنیام

joz to hich eshghi ro nemikham che sakhte nabashi toye donyam 
منو ببخش عزیزم خوب نبودم تو بودی و من از تو دور بودم

mano bebkash azizam khob nabudam to budi o man az to dor budam 
نگو دیره قلب من بی تو میگیره از زندگی بی تو سیره بدون تو میمیره

nago dire ghame man bi to migire az zendegi bi to sire bedune to mimire 
پشیمونم اشتباه کردم میدونم به پای تو من نموندم دلتو آسون شکوندم

pashimunam eshtebah kardsam midunam b paye to man namundam deleto ason shekundam 

ترانه آهنگ منو ببخش از مهدی مقدم
تو نباشی هیچ اشکالی نداره که بمیرم یا بد و بدتر ببینم

to nabashi hcih eshkali nadre k bemiram ya bad o bad tar ebinam 
اما ببخش عزیزم خوب نبودم بمیرم ولی اشکاتو نبینم

ama bebkash azizamm khob nabudam bnemiram vali ashkato nabinam 
جز تو هیچ عشقی رو نمیخوام چه سخته نباشی توی دنیام

joz to hich eshgh ro nemikham che sakhte nabashiu toye donyam 
منو ببخش عزیزم خوب نبودم تو بودی و من از تو دور بودم

mano bebkahsh azizam khob nabudam to budip man az to dur budam  


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/








۹۶/۰۵/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
elham navayi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی