دانلود آهنگ جدید حمید خندان بنام من با تو آرومم

متن آهنگ من با تو آرومم از حمید خندان
کنارت اسمون صافه چقدر دنیا برام زیباست

kenaret asemon safe cheghad donya baram zibas 

همون حسی که میخواستم تو این روزا برام پیداست

hamun ruzi k mikhastam to in ruza baram peydas 
یه احساسی بهم میگه تو نزدیکی همینجایی

ye ehsasi behem mige to nazdiki haminjayi 

که ارامش بهم میده تو این روز های تنهایی

k aramesh behem mide to in ruz haye tanhayi 
من با تو ارومم پیشم بمون خوبم بی تو غم دنیا میفته تو جونم

man ba to aromam pisham bemun khobam bi to ghame donya miofte to junam 
ترانه آهنگ من با تو آرومم از حمید خندان

من از تکرار این روزا یه جوری سخت مینالم

man az tekarar in ruza ye juri sakht minalam 

ولی هروقت تو اینجایی نمیدونی چه خوشحالم

valli har vaght to injayi nemiduni che khoshhalam 
شب و روزم شده برگشت یک رویا خدا رو شکر صبوریم خنده های تو برای من چه تاثیر داشت

shabo rozam shode baragsh ye roya khoda ro shokr saburim khande haye to baraye man che tasir dasht 
من با تو ارومم پیشم بمون خوبم بی تو غم دنیا میفته تو جونم

man ba to aromam pisham bemon khobam bi to gham donya miofte to junam 

http://www.majanmusic.com/


http://www.majanmusic.com/