دانلود آهنگ جدید سینا سبک روح بنام بری یا نری




متن آهنگ بری یا نری از  سینا سبک روح

من برای تو تو برای کی من به پای تو تو به پای کی

man barayeto to baraye kmna b paye to to b paye ki 
باز هوایی شد دل من انگار من هوای تو تو هوای کی

baz havayi shod dele man engar man havaye to to havaye ki 
تو خراب کی من خراب تو من گناهتم کی ثواب تو

to kharabe ki man kharabe to man gonahetam ki savabe to 
لحظه ای چشمامو که میبندم تو تو خواب من کی تو خواب تو

lahzeyi cheshmami k mibandam to to khabe man ki to khabe to 
بری یا نری این انتخاب توئه میدونی این دیوونه بی تاب توئه

beri ya nari in entekhabe toe miduni in divune  bi tabe toe 
یه کلمه آره یا نه جواب توئه بگو

ye kalame are ya na javabe toe bego 

من برای تو تو برای کی من به پای تو تو به پای کی

man barayeto to baraye ki mna b paye to to b paye ki 
باز هوایی شد دل من انگار من هوای تو تو هوای کی

baz havayi shod dele man engar man havaye to to havaye ki 

ترانه آهنگ بری یا نری از  سینا سبک روح
تو منو از مرز خودت رد کن من به آغوش تو پناه ندم

to mano az ,marze khodet rad kon man b aghoshe to panah nadam 
حال تو جای دیگه ای خوبه منه خوش باور فکر آیندم

hale to jaye dg e khober mane khosh bavar fekre ayandam

من برای تو تو برای کی من به پای تو تو به پای کی

man barayeto to baraye ki mna b paye to to b paye ki 
باز هوایی شد دل من انگار من هوای تو تو هوای کی

baz havayi shod dele man engar man havaye to to havaye ki 

من برای تو تو برای کی من به پای تو تو به پای کی

man barayeto to baraye ki mna b paye to to b paye ki 
باز هوایی شد دل من انگار من هوای تو تو هوای کی

baz havayi shod dele man engar man havaye to to havaye ki 

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/