دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام دیوونه



متن آهنگ دیوونه از میلاد بابایی

دارم صدایی می شنوم  حس می کنم که با منی

daram saedayi mishanbam hes mikonam k ba mani 
بارون به شیشه میزنه  یا تو داری در میزنی

baron b shishe mizane ya to dari dar mizani 

دارم صدایی می شنوم  شاید صدای خنده ته

daram sedayi mishanavam shayad sedaye khandete 
تصویری از رویای تو  با همسر آینده ته

tasviri az royaye to ba hamsare ayandate 

من می دونستم روشنی  بعد همین تاریکیاس

man miduneetsm roshani bade hamin tarikias 
تو برمی گردی این ینی  خوشبختی این نزدیکیاس

to bar migardi in yani khoshbakhti in nazdikias 

رفتن همیشه چاره نیس  این عشق دنیای توئه

raftan hamishe chare nis in eshgh donyaye toe 
تو زود بر می گردی چون  کفشای من پای توئه

to zod barmigardi chon kafshaye man paye toe 

ترانه آهنگ دیوونه از میلاد بابایی

باید به پای تو نشست  صد سال هم که بگذره

byd b paye to neshast sad sal ham k begzRE 
وقتی قرار نیس عطر تو  از خاطراتم بپره

VAGHTI  gharar nis atre to az khateratam bepare 

قبل از اینکه بی نگات  درگیر تنهایی بشم

ghabl az inke bi negat dargire tanhayi besham 
برگرد و کاری کن که من  با تو تماشایی بشم

bargardo kari kon k man ba to tamashayi besham 

توو زندگیم چیزی به جز  تنهایی من عیب نیس

to zendegim chizi b joz tanhayi man eyb nis 
دیوونه باش دیوونه جون  دیوونه بودن عیب نیس

divune bash divune jun divune budan eyb nis 

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/