دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی بنام دختر موطلایی



متن آهنگ دختر مو طلایی از میلاد بهشتی
کی چشماتو ناز میکنه وقتایی که میخوابی کی تورو صدات میکنه تو شبای مهتابی

ki chesmato naz mikone vagtayi k mikhabi ki toro sedat mikone to shbaaye mahtabi 
من که بی تو میمیرم وقتی تورو نبینم حسرت این موند رو دلم که دستاتو میگیرم

man k bo to mimiram vaghti toro nabinam hasrate in munde ro delam k dastato migiram 
بسه دیگه جدایی بسه بگو کجایی حقِ من این نیست که بمیرم بی تو تو این تنهایی

base dg jodyi base bego kojayi haghe man in ast k bemiram bi to too in tanhayi
بسه دیگه جدایی بسه بگو کجایی کاشکی بشی مال خودم دختر مو طلایی

base dg jodayi base bego kojayi kashki beshi male khodam dokhtare mo talayi 
ترانه آهنگ دختر مو طلایی از میلاد بهشتی

بگو دلت مال کیه بازم بیقرار کیه لجبازیات واسه چیه عشقت مگه الکیه

bego delet male kie bazam bi gharare kie lajbaziat vase chie eshghet mage alakie 
دیگه تقصیر تو نیست رسم دنیا همینه بیچاره دلِ من انگار تنهاترینه

dg taghsire to nis rasme donya hamine bihcare dele man engar tanha tarine

بسه دیگه جدایی بسه بگو کجایی حقِ من این نیست که بمیرم بی تو تو این تنهایی

base dg jodyi base bego kojayi haghe man in ast k bemiram bi to too in tanhayi
بسه دیگه جدایی بسه بگو کجایی کاشکی بشی مال خودم دختر مو طلایی

base dg jodayi base bego kojayi kashki beshi male khodam dokhtare mo talayi 


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/