دانلود آهنگ جدید مسترز باند بنام نرو از اینجا


متن آهنگ نرو از اینجا از مسترز باند

نرو ازینجا نرو ازینجا جایی ک من عاشقتم هنوزم

naro ainja naro azinja jayi k man asheghtam hanuzam 
نرو ازینجا نرو ازینجا جایی ک من عاشقتم هنوزم

naro ainja naro azinja jayi k man asheghtam hanuzam 
دوستت دارم نمیخوام هیچ بی ارزشی پا بذاره تو زندگیم و بی ارزش شی

doset daram nemikham hich bi arzeshi pa bezare to zendegim o bi arzesh shi 
تو رو میخواد حتی اگه عوض بشی ما مال همیم چی میگی حد و مرز چی

toro mikhad hata age avaz beshi ma male hamim chi migi hado marz chie 
دست تو دست و فیس تو فیس تو فیس میگفتیم

dast to dast face to face migfotim 

ترانه آهنگ نرو از اینجا از مسترز باند

مال همیم نمیخوام باشه احساسی مث اون رو زمین

male hamim nemikhaym bashe ehsasi mese un ru zamin
زل میزنی تو چشمام

zol mizani to cehshamm
با اون چشمای خمارت

ba un ccheshaye khomaret 
کی گفته ما بهم نیخوریم یا باید ببریم از همه دنیامون

ki gofte ma beham nemikhorim ya bayad beborim az hame donyamon 
کی گفته ما بهم نیخوریم یا باید ببریم از همه دنیامون

ki gofte ma beham nemikhorim ya bayad beborim az hame donyamon 

نرو ازینجا نرو ازینجا جایی ک من عاشقتم هنوزم

naro ainja naro azinja jayi k man asheghtam hanuzam 
نرو ازینجا نرو ازینجا جایی ک من عاشقتم هنوزم

naro ainja naro azinja jayi k man asheghtam hanuzam 

http://www.majanmusic.com/


http://www.majanmusic.com/