دانلود آهنگ جدید محمد میرشفیع بنام فوق العاده

متن آهنگ فوق العاده از محمد میرشفیع

زندگی قبل تو برام ی حس تکراری بود

zendegi ghable to baram ye hese tekrari bod 
زندگی کردنه منم تو خواب و بیداری بود

zendegi kadrdane manma to khabo o bidari bod 
وقتی ک من نگاه بی انتهاتو دیدم

vaghti k man negahe bi entehato didam 
تو انتهای جاده ی چشمای تو من ب خودم رسیدم

to entehaye jadeye cheshmaye to man b khodam residam 
حس تو دلنشینه قصه ی ما همینه

hese to delneshine gheseye ma hamine 
اتفاقی توی زندگی من یکدفه پا گذاشتی

etefaghi toye zendegie man yekdafe pa gozashti 
عاشقت شدم زیاد چون چیزی کم نداشتی

ashgh shodam ziad chon chzii kam nadashti 

ترانه آهنگ فوق العاده از محمد میرشفیع
نمیدونم چی جوری اینهمه عاشق شدم

nemiduam chi juri inhame ahsghe hodam 
کنارت حس میکنم من از خودم بیخودم

kenaret hes mikonam man az khodam bikhodam 
به تو پیله میکنم تا ک یه پروانه شم

b to pile mikonam ta ke parvane sham 
توهوای بودنت محو ی رویا بشم

to havaye budanet mahve ye roya besham
اگه پوجم ولی تو دست تو گل میکنم

age pocham vali to daste to gol mikonam 
من با چشمات میتونم دریا رو ابی کنم

man ba chestat mitunam darya ro abi konam 

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/