دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید آریس بنام بارون

دانلود آهنگ جدید آریس بنام بارون


متن آهنگ بارون از آریس

من و چک چکه خاطره های این خونه  بارونه

MANO xchek cheke khatere haye in khone baroone 
من و هق هق ه دایم دل دیوونه  بارونه

mano hegh heghe dayeme dele divune barone 
می نویسم از اونکه تو یادم می مونه  تو آینه

minevsisam az un k to yadam mimune to ayne 
خودمو می بینم که چجوری پژمردم  اون میره

khodamo mibinam k che juri pazhmordam un mire 
یه روزی میاد اینجا که دیگه من مردم  می فهمه

ye ruzi miad inja k dg man mordam mifahme 
تموم وقتایی که خندیده  من غصه میخوردم

tamume vaghtayi k  khandide man ghose mikhordam 
باورم نمیشه رفته, اون واسه همیشه رفته

bavaram nemishe rafte , un vase hamishe rafte 
اون که میگفت منو میخواد

un k migoft mano mikhad 
حالا میگه که دیگه نمیاد

hala mige k dg nemiad 

ترانه آهنگ بارون از آریس

من و پرسه ی خیس شبای این کوچه  بارونه

mano parseye khise shbaye in koche barone 
من و فکرایی که میدونم تمومش پوچه  بارونه

mano fekrayi k midunam tamumesh poche barone 
من و سردی عشقی که میگه فصل کوچه  اون میره

mano sardie eshghi k mige fasle koche un mire 
نمیدونه دلم تو نبودش داغونه  از حالم

nemidune delam tpo nabudesh daghunbe az halam 
نمیدونم چیزی ایا میدونه؟

nemidunam chizi aya midune 
تو فالم

to falam 
دیگه هیچ اثری از اون نمیمونه

dg hich asari az un nemimune 
باورم نمیشه رفته

http://www.majanmusic.com/ 




۹۶/۰۵/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
elham navayi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی