دانلود آهنگ جدید جمشید گرکانی بنام عاشقانه


متن آهنگ عاشقانه از جمشید گرکانی

چ قشنگو عاشقانه اومدی تو سرنوشتم

che ghashnago asheghone umadi to sarneveshtam 
خط زدم تنهاییامو من ب جاش از تو نوشتم

khat zadam tanhayiamo man b jash az to neveshtam 
من نوشتم ک تو قلبم تو شدی هستی و جونم

man neveshtam k to ghalbam to shidi hastio junam 
جوری ک حتی ی لحظم نمیشه بی تو بمونم

juri k hata ye lahzam nemshe b to bemonam 
تو مثه صبح سپیدی ک پر از شوق و امیدی

to msese sobhe omd k po az ehsgho omidi 
تو همون طلوعه شعقی ک ب قلب من دمیدی

to hamun toloe eshghi k b ghalbe man damidi 

ترانه آهنگ عاشقانه از جمشید گرکانی

تو یه اغاز قشنگی یک شروع تازه هستی

to ye aghaze ghshangi to ye toloe taze hasti 
واسه پایان شبه من یک طلوع تازه هستی

vase payane shabe man ye toloe taze hasti 
تو کویر خشک قلبم مثل بارون بهاری

to kavire khoshke ghalbam mese barone bahari 
ک پر از طراوت و عشق توی رگهام شدی جاری

k por az taravato eshhe toye rag ham shodi jari 
ای تو عشق اولین و ای تو عشق اخرینم

ey to eshghe avalino ey to eshghe akharinam 
با تو من لبریزم از عشق با تو من عاشق ترینم

ba to man albrizam az eshghe ba to man ashegh tarinam 
با تو که عشق و امیدو واسه من هدیه اوردی

ba to k eshgho oimdo vase man hedye avbordi 
باتویی ک عاشقونه قلبتو بمن سپردی

ba toyi k ashghone ghalbeto b man sepordi 

تو مثه صبح سپیدی ک پر از شوق و امیدی

to msese sobhe omd k po az ehsgho omidi 
تو همون طلوعه شعقی ک ب قلب من دمیدی

to hamun toloe eshghi k b ghalbe man damidi 


http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/