دانلود آهنگ جدید هوروش باند بنام فاصله نه

متن آهنگ فاصله نه از هوروش باند
من مریضم به چشای نازت عشق میون من و تو یه رازه

man marizam b cheshaye nazet eshghe mione mano to ye raze 
دست من نیست شده این دل عاشق ترسم اینه که بری بپاشه

daste man nist shode in dele ashgh tarsam ine k beri bepashe 
به بارون به دریا به هر کی که تو رو دید بگو عاشقتم

b baron b darya b harki k toro didi bego asheghetam 
به هر جا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من

b har ja residi benevis ro daro divar shodi asheghe man 
ترانه آهنگ فاصله نه از هوروش باند

شده امشب دلم عاشق قلم از دست نشدیم غافل از این رابطه نه من نه تو

shode emshab delam asheghe ghalam az dast nashodim ghafel az in rabete na man na to 
گر بری دل بدهی بی من بی وفا تویی کم کن این فاصله رو جان که مرا فنا کنی

gar beri del bedahi bi man bi vafa toyi kam kon in fasle ro jan ke mara fana koni

به بارون به دریا به هر کی که تو رو دید بگو عاشقتم

b baron b darya b harki k toro didi bego asheghetam 
به هر جا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من

b har ja residi benevis ro daro divar shodi asheghe man

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/