دانلود آهنگ جدید گیتی و شهروز بنام منو ببخش



متن آهنگ منو ببخش از شهروز و گیتی
تو همون ادمی که یه روزی میگفت که دوسم داره

to hamon adami k migoft dosam dare
تو همونی هستی که میگفتی هیچکس تو دل من جا نداره

to hamoki k migoft hichkas to del man ja nadare
پس چی شد دروغ بد همه حرفات اون غریبه کیه کنارت

ps chsho drog bad hame  harfat on gharebe kenart
اره من همون دیوونم اره من همونم که بی تو نمیتونم

are mn divoonam mn hamonm k bi to nemitonam
تقصیر خودم بوده که تنها موندم

taghsir khadam bode k tanha mondam
دیگه دیره واسه برگشتن دیگه دیره واسه بخشیدن

dige dire vase brgashn dige dire vase bakhshidan
توی دلم یکی و جا دادم غیر تو دیره دیگه نفسم میره دیگه واسه اون

to delam eki ja dadm to dere nafasam mire dige vase on
ترانه آهنگ منو ببخش از شهروز و گیتی
منو ببخش بخاطر روزهای خوبمون منو ببخش همه چی تمومه دیگه بینمونk

 mno bbakhsh b khter rozay khobmok tamome beunemok

با یه خداحافظی راحتت میکنم همون جور که میخواستی ترکت میکنم

ba ye khodahafzyrahatt mikonm hamok jor k mikhste tarket knm
همون جور که میخواستی دیگه نفس نمیکشم

hamon jor k mikhsti dig nfs nmikshm

اصلا هر چی تو بگی اصلا هر چی تو بخوایی

asln hrch to bgi hrch to bkhay
واسم سخته ولی راهی ندارم طاقت دیدن اشکاتو ندارم

vasm skhte vhi rahi ndarm taght didn ashkato nadaram
اره سخته ولی دووم میارم واسه اخرین بار دوست دارم

are sakhte vli davom meusrm vase akhrin bar dost darm

http://www.majanmusic.com/

http://www.majanmusic.com/