دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید علی بابا بنام طرفدار

دانلود آهنگ جدید علی بابا بنام طرفدار



متن آهنگ طرفدار از علی بابا

میبینی رفیق تو هم یه روز مثل همه اینا بودیا به خودت بگیر من غریبه نیستم مثل بقیه نیستم

غلافشو بکش من غریبه نیستم نه شبیهت نیستم

مَسیرم جداست و دنیام سیاه منو میشناسی من مثل بقیه نیستم

من برای توام ولی تضاد توام از مَن بدت میاد چون مرحم دردای شب های توام دیدی بسته شد درای دورم خرابم کن که خراب توام

میشه حرفاتو تو روم بِزنی ضربه هاتو اروم بزنی از من نپرس چرا درجا میزنی یه جا وایستادم راحت تر دورم بزنی

 

بزنی به این رابطه تا بِشکنه کمرم

دیدی روز به روز بالا میرفت عملم

تو هم با خنجرت بکش یه کروکی قشنگ رو بدنم

مثل همه اونا که منو زَدنم نذار بعد تو بکشی رو بزنم و هزار تا فکر بد بزنه به سرم میفهمی یا باز به حالم داری میخندی

وارد حریم من نشو لفظاتو َبلدم نیا حفظم همشو اونی که خودت یه روز ازش بت ساختی خودت تو میخوایی زیر اب کنی کلشو

ندار۰گِله ازت من نمیسازم پله ازت فقط اگه میبینی که نیستم تو جمع نیستم تو ال

 

ترانه آهنگ طرفدار از علی بابا

حرکت پلی که توذاتم نیست

اگه پول تو جیب شلوار گشادم نیست

اگه به یه ور تخم کس و کارم نیست

که کجا ام چی میپوشم چی میخورم

با هر اش و لاشی که میبینم بر میخورم

ولی نشد هیچ وقت هیچ جا بگم گو میخورم

 

دورمو پر میکنم ولی بازَم تنهام هام گاهی طعنه های یاغی میرم جلو انقدری بیدار میمونم تا چشمام ببینن خورشید تابید

حتی وقتی که عشقم خوابید پی یکی دیگه منو اصلا یادش نبود حواسش نبود به خوبی های من این جوابش نبود رو حرفاش نموند

پُشت گوشی به حرفام گوش میکرد ولی یکی دیگه کنارش داشت توش میکرد

صدا خَنده هاش روی مغزمه حلقش هنوز توی دستمه خودکارم شده اصلحه واسه تو واسه اون

آره روی قلبتم با من عکس ننداز من برعکستم اگه گریه بکنی تو من لبخندتم

 

سَر حال باشی من دردتم ازاد باشی من دستبندتم بذار هر چی که میتونن و از من بگم

عجیب شُده واسم حتی پوشیدن طرز لباسم نمیترسم از حکم قساسم تا وقتی که هستم و غیر مجازم

نمیترسم از ایندم به درک که کسی نیست پابندم نه شنوندم نه خوانندم من یه سازندم

 

روی دیوارای این شهر پرَرنگ بنویس باید باشی تا وقتی من هستم من سر زندگیم با تو شرط بستم پس کاری نیست بر نیاد از دستم

 


۹۶/۰۴/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
elham navayi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی