دانلود آهنگ جدید علی دیباج بنام دیوونه بودم

متن آهنگ دیوونه بودم از علی دیباج
قلب تو مال منه سمت کسی دیگه نرو تو یه احساس عجیبی که به هم ریخته منو

ghalbe to male mane samte kasi dg naro toye eshase ajibi k b ham rikhte mano 
نمیخوام هیچکی به جز من بگیره دست تورو دیگه کم کم میشه گفت من با تو عاشق شدم

nemikham hishki b joz man begire dste toro dg kam kam mishee goft man ba to ashegh shodam
دیوونه بودم که یه عمری بی تو بودم همه زندگیه من شده از عشق تو خوندن

divune budam k ye omri bi to budam hame zendegime man shode az eshgh to khondan
ترانه آهنگ دیوونه بودم از علی دیباج

دوس دارم حرف میزنی نگات کنم هیچی نگم قول میدم جاتو تو قلبم دیگه به هیشکی ندم

dos daram harf mizani negat konam hichi nagam ghol midam jato to ghalbam dg b hishki nadam 
قید این دنیارو دیگه به عشق تو زدم پای تو وسط باشه عاشقی رو خوب بلدم

gheyde in donya ro dg b eshghe to zadam paye to vasat bashe asheghi ro khob baladam
دیوونه بودم که یه عمری بی تو بودم همه زندگیه من شده از عشق تو خوندن

divune budam k ye omri bi to budam hame zendegime man shode az eshgh to khondan