دانلود آهنگ جدید ابراهیم هاشمی بنام فرقی نکرد

متن آهنگ فرقی نکرد از ابراهیم هاشمی
با تو هیچ فرقی نکرد تنهایی هام بیشترم شد

 ba to hich farghi nakard tanhayi  ham bishtar shod 
بی تو ارامش و من تجربه کردم دیگه نمیخوامسمت تو برگردم

bo to aramesho man tajrobe kardam dg nemikham samte to bargardam
اومدی چی شه دیگه نمیشه دیگه نمیخوام فایده نداره

umadi chi she dg nemishe dg nemikham fayde nadare 
باید ببخشی درست نمیشه اون عشق پوچ و نیمه کاره

bayad bebakhshi doros nemishe un eshgh pocho nime kare 
ترانه آهنگ فرقی نکرد از ابراهیم هاشمی

شخصیتم خورد شد گذاشتی زیر پات دلمو حالا جلو مردم چطور بلند کنم سرمو

sakhsiaram khord shod gozahti zire pat delamo hala jelo mardom chetor boland konam saramo 
شخصیتم خورد شد بی خود ازت دفاع کردم تازه میفهمم که اشتباه کردم

sakhsiatam khord shod bi khod azat defa kardam taze mifahmam k eshtebah kardam
اومدی چی شه دیگه نمیشه دیگه نمیخوام فایده نداره

umadi chi she dg neishe dg nemikham fayde nadare 
با یه ببخشی درست نمیشه اون عشق پوچ و نیمه کاره

ba ye bebakhsid dros nemishe un eshghe pocho nime karde