دانلود آهنگ جدید فرید صدیقی بنام عاشقم باش

متن آهنگ عاشقم باش از فرید صدیقی
وقتی که بی وقفه تو شبم میباری وقتی که مثل من بارونو دوست داری

vaghti k bi vahfe to shabam mibari vaghti k mesle man barono dos dari 
وقتی تو اغوشت تا صحر بیدارم تازه میفهمم که خیلی دوست دارم

vaghti to aghoshet ta sahar bidaram taze mifahmam k khili doset daram 
عاشقم باش عشقم تو نباشی سردم تو یه خورشید من گرماتو حس کردم

ashegham bashe eshgham to nabashi sardam tro ye khorshide man garmaro hes kardam 
تو نباشی تلخم تو نباشی هیچم تو نباشی از غم تو خودم میپیچم

to nabashi talkham to nabashi hicham to nabashi az gham  to khodam mipicham 
تو رو باور کردم تو رو که معصومی تو به این دوست داشتن تا ابد محکومی

toro bavar kardam toeo k masumi to b in dos dashtan ta b abad mahkumi 
ترانه آهنگ عاشقم باش از فرید صدیقی

حس خوبی داره وقتی تو رو دارم وقتی که سر روی شونه ات میزارم

hses khobi dare vaghti to ro daram vaghti k sar roye shone at mizaram 
وقتی که میخندم وقتی که میخندی وقتی با یک لبخند زخمامو میبندی

vaghti k mikhandam vaghti k mikhandi vaghti ba yek labkhand zakhmamo mibandi 
حال خوبی دارم وقتی که پیش منی وقتی که ستاره ای وقتی چشمک میزنی

hale khobi daram vaghti k pishe mani vagti k setare e vaghti cheshmak mizani 
وقتی با چشمات میگی دوسم داری وقتی پلکاتو روی هم میزاری

vaghti ba cheshmat migi dosam dari vaghti pelkato roye ham mizari
تو رو باور کردم تو رو که معصومی تو به این دوست داشتن تا ابد محکومی

toro bavar kardam toeo k masumi to b in dos dashtan ta b abad mahkumi