دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی بنام بریز به هم

متن آهنگ بریز به هم از یاسین ترکی
بپیچ مثل زوزه باد بگیر زندگیم و باز بذار اشوب بشه دلم بذار عشق قلب و زیر پات

bepich mese zozo bad begir znecdegim o baz bezar ashob beshe delam bezar eshgh ghalbo zire pat 
این غرور و له کنش دلو به من بسپارش من همش درگیرمت و این غصه ها رو کم کنش

 in ghororo leh konesh delo b man besparesh man hamash dar giramet o in ghose ha ro kam konesh 
بزن بریز به هم دار و ندارم و بگیر ازم ببین ازت نه نشدم سیر بیا

bezan beriz b ham daro nadaramo begir azam bebin azat na nashodam sir bia
بزن داغون کنش این غرور و بی تو باز بارون شدش اسمونم بیا بگم همشو واست من تا دیر نشده باز

bezan daghon konesh in ghororo bi to baz baron shodesh asemonma bia begam hamasho vasat man ta dir nashode baz 
ترانه آهنگ بریز به هم از یاسین ترکی

بهارم بی تو زمستون شد تموم دنیا بازم بارون شد زندگیم پیش تو داغون شد بد تر شد

baharam bi ro zemseton shod tamume donya bazam baron shod zendegim pishe to daghun shod bad tar shod 
ندارم هیشکی به غیرت چجوری میاد تو دلت ولی خب بمون کنار من و اروم شو

nadaram hishkio b gheyret che juri mid  to delet vali khob bemun kenare man arom sho 

بزن بریز به هم دار و ندارم و بگیر ازم ببین ازت نه نشدم سیر بیا

bezan beriz b ham daro nadaramo begir azam bebin azat na nashodam sir bia
بزن داغون کنش این غرور و بی تو باز بارون شدش اسمونم بیا بگم همشو واست من تا دیر نشده باز

bezan daghon konesh in ghororo bi to baz baron shodesh asemonma bia begam hamasho vasat man ta dir nashode baz