دانلود آهنگ جدید مهران فهیمی بنام دارم دیوونه میشم

 متن آهنگ دارم دیوونه میشم از مهران فهیمی

خیالت تخت هنوز هر شب بیادت روشنه شمعم دستام سردن

KHIALERT TAKHT  hanuz har shab biadet roshane shamam dastan sardan 
ولی بازم با عکست کمی دلگرمم هنو چشمات نرف یادم

vali abzam ba axet kami delgarmam hanu cheshat naraf yadam 
ب جای تو میبینم عکس تو تو قاب هنوز هر شب

b jaye to mibinam axe to too ghab hanu har shab 
با کابوست یهویی میپرم از خواب هنوز هر شب

 ba kabiset yehoyi miaparam az khab hanuz har shab 
هتوز هر شب

hanuz har shab 
وای چرا نی یاده من نی چرا گریه بسم نی

vay chera ni yade man ni chera gerye basam nis 
دارم یدوونه میشم کارام دست خودم نی

daram divune misham karam daste khodam nis 
وای چرا نی یادمن نیس دلشم همراه من نی مت دیوونه ها نیس

vay chera ni yade mna nis delsham hamrahe man nis mese divune ha nis 
اروم اروم میشم یه دیوونه

arom arom msiham ye divune 
دل من بدون تو نمیتونه با تو اروم میشم میگیرم دستتو

dele man bedune to nemitune ba tro arom misham migiram dasteto 
محکم بگیر دستمو تو بغلت

mohkam begir dastamo to baghalet 
الان میخوام با این حرفام بشینیم ببینیم چیه دردام

alan mikham ba in harfam beshinam bebinam chie dardam 
منو میخوای یادت بره انگار قرار اخره

mano mikhay yadet bere engar gharare akhare 

 ترانه آهنگ دارم دیوونه میشم از مهران فهیمی

تو از راهی میری بازم ک اون جاده ی بیراهس کمی صبر کن

to az rahi migi bazam k un jadeye birahas kami sabr kon 
شاید این اشک واسه تو سد راهی هس کمی صبر کن

shayd in ashk vase to sade rahi has kami sabr kon 
کمی صبر کن

kami sabr kon 

وای چرا نی یاده من نی چرا گریه بسم نی

vay chera ni yade man ni chera gerye basam nis 
دارم یدوونه میشم کارام دست خودم نی

daram divune misham karam daste khodam nis 
وای چرا نی یادمن نیس دلشم همراه من نی مت دیوونه ها نیس

vay chera ni yade mna nis delsham hamrahe man nis mese divune ha nis