دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید Paz بنام زندگی من

دانلود آهنگ جدید Paz بنام زندگی من

متن آهنگ زندگی من از PAZ

این زندگی منه این سرنوشته منه

in zendegie man in sarneveshte mane 
ک با تو باشم دل داده باشم

 k ba to basham del dade basham 
نرو نذار جای خالیتو توی قلبم حسش کنم من

 naro nazar jaye khalito toye ghalbam hesesh konam man 
لمسش کنم من

lamsesh konam man 
اون چشاتو صدای خنده هاتو نرمی اون دستاتو

un cheshato sedaye khande hato narmie un dastato 
میخوام من تو تموم دنیا اگه تو باشی با من عاشقت میشم

mikham man to tamume donya age to bashi ba man asheghet misham
بسه دیگه این جدایی باشیم مادو تا باهم

base dg in jodayi bashim ma do tabaham 
این حال خوبو با تو تو زندگی دارم من

in hale khobo ba to to znedegim daram ma 
احساس عشقی ک هر لحظه با تو دارم من

ehsase eshghi k har lahze ba to daram man

ترانه آهنگ زندگی من از PAZ

اون چشاتو صدای خنده هاتو نرمی اون دستاتو

un cheshato sedaye khande hato narmie un dastato 
میخوام من تو تموم دنیا اگه تو باشی با من عاشقت میشم

mikham man to tamume donya age to bashi ba man asheghet misham
بسه دیگه این جدایی باشیم مادو تا باهم

base dg in jodayi bashim ma do tabaham 
این حال خوبو با تو تو زندگی دارم من

in hale khobo ba to to znedegim daram ma 
احساس عشقی ک هر لحظه با تو دارم من

این حال خوبو با تو تو زندگی دارم من

in hale khobo ba to to znedegim daram ma 
احساس عشقی ک هر لحظه با تو دارم من

ehsase eshghi k har lahze ba to daram man

۹۶/۰۳/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
elham navayi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی