دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید اشوان بنام دوباره تو



دانلود آهنگ جدید اشوان بنام دوباره تو 

 




متن آهنگ دوباره تو  از اشوان 
یه چند وقته حس میکنم نسبت بهم سردی

ye chand vaghte hes mikonam nesbat behem saerdi
تو بین راه دستامو ول کردی از اون همه خاطره دل کندی

to beyne rah dastamo vel kardi az un hame khatere del kandi 
یه چند وقته این رابطه به تار مو بنده چشات تو عکسامون نمیخنده تاریکه دیگه با تو آینده

ye chand vaghte in rabete b tare mo bande cheshat to axamon nemikhande tarike dg ba to ayande 
بگو همش خوابه که عشق من به یه غریبه دل داده

bego hamash khabe k esghe man b ye gharibe del dade
میگی سو تفاهم بوده در واقع شاید باور کنم بازم من ساده

migi soe tafahom bude dar vaghe shayad bavar konam bazam mane sade

بگو همش خوابه که عشق من به یه غریبه دل داده

bego hamash khabe k esghe man b ye gharibe del dade
میگی سو تفاهم بوده در واقع شاید باور کنم بازم من ساده

migi soe tafahom bude dar vaghe shayad bavar konam bazam mane sade 

دوباره تو دوباره من حال خرابه این روزای منو ببین و بخند

dobare to dobare man hale kharabe in rozaye mano bebin o bekhand 
دوباره تو دوباره من حال خرابه این روزای منو ببین و بخند

dobare to dobare man hale kharabe in rozaye mano bebin o bekhand 

زل نرن تو چشم من که گریه داره حالم یه چند وقته یه بغضی تو گلومه

zol nazan to chesme man k gerye dare halam ye chand vaghte ye boghzi to galome 

ترانه آهنگ دوباره تو  از اشوان 
همش فراریم از جمع با خودم حرف میزنم یه شب خواب راحت تنها آرزومه

hamash farariam az jam ba khodam harf mkizanam ye shabe khabe rahat tanha arezume 
بی معرفت معلومه کجایی آماده نیستم هنوز واسه جدایی

bo marefat malome kojayi ama de nistam hanuz vase jodayi
واسه دیدن تو با اون تنهایی تو بارون واسه اشک چشامون

vase didne to ba un tanhayi to barun vase ashke cheshaom

بگو همش خوابه که عشق من به یه غریبه دل داده

bego hamash khabe k esghe man b ye gharibe del dade
میگی سو تفاهم بوده در واقع شاید باور کنم بازم من ساده

migi soe tafahom bude dar vaghe shayad bavar konam bazam mane sade

دوباره تو دوباره من حال خرابه این روزای منو ببین و بخند

dobare to dobare man hale kharabe in rozaye mano bebin o bekhand 

دوباره تو دوباره من حال خرابه این روزای منو ببین و بخند

dobare to dobare man hale kharabe in rozaye mano bebin o bekhand 

۹۶/۰۴/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
elham navayi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی