دانلود آهنگ جدید حامد بهراد بنام چشمای خاص



متن آهنگ چشمای خاص از حامد بهراد

چشمات ی چیز خاصه ک فراموشم نمیشه

cheshmat ye chize khase k faramosham nemishe 
هرچی توفکرم باشه اخرش حرفه تو میشه

harchi to fekram bashe akharesh harfe to mishe 
باتو از خودم دورم من میخوام مثل تو باشم

ba to az khodam doram man mikhasm mesel to basham 
درکم ک من میخوام گاهی وقتا تنها باشم

darkam kon k man mikham gahi vaghti tanha basham 

ترانه آهنگ چشمای خاص از حامد بهراد
بهترین میشم واست حسم عشقه نه عادت

behtarin misham vasat hesam eshghe na adat 
فقط تو رو میخوام بامن بمون تو

faghat toro mikham ba man bemon to 
بهترین میشم واست حسم عشقه نه عادت

behtarin misham vasat hesam eshghe na adat 
فقط تو رو میخوام بامن بمون تو

faghat toro mikham ba man bemon to 

بهترین میشم واست حسم عشقه نه عادت

behtarin misham vasat hesam eshghe na adat 
فقط تو رو میخوام بامن بمون تو

faghat toro mikham ba man bemon to 
بهترین میشم واست حسم عشقه نه عادت

behtarin misham vasat hesam eshghe na adat 
فقط تو رو میخوام بامن بمون تو

faghat toro mikham ba man bemon to