دانلود آهنگ جدید سهیل جعفری بنام شب و تنهایی



متن آهنگ شب و تنهایی از سهیل جعفری

شب زیر نم نم بارون دست تو توی دست من بود

shab zire nam nam baron daste to to daste man bud 
گریه میکردی تو فراوون چشمات پر از اشکای غم بود

gerye mikardi to farvoon xheshmat por az ashkaye gham bud 
میرفتیم ک رها بشیم از همدیگه جدا بشیم

miraftim k raha beshim az ham dg joda beshim

شب زیر نم نم بارون دست تو توی دست من بود

shab zire nam nam baron daste to to daste man bud 
گریه میکردی تو فراوون چشمات پر از اشکای غم بود

gerye mikardi to farvoon xheshmat por az ashkaye gham bud 
میرفتیم ک رها بشیم از همدیگه جدا بشیم

miraftim k raha beshim az ham dg joda beshim 

ترانه آهنگ شب و تنهایی از سهیل جعفری

گریه دیکه فایده نداش رفت و منو تنها گذاش

gerye dg fayde nadash rafto mano tanha gozasht 

گریه دیکه فایده نداش رفت و منو تنها گذاش

gerye dg fayde nadash rafto mano tanha gozasht 

چه کنم با دل خسته همه درها شده بسته

che konam ba dele khaste hame darha shode baste
توی این دوره زمونه چی بگم دلم شکسته

toye in dore zamune chi begam delam shekaste 
چی بگم دلم شکسته

chi begam delam shekaste