دانلود آهنگ جدید مهراب بنام قصاص



متن آهنگ قصاص از مهراب

این نِوشتم یادگاری تا بماند روزگاری گر نباشد روزگاری این بماند یادگاری
داَرم جوییده میشم میون آرواره‌های خاطراتی که جا گذاشتی سرم
میترسم تورو آخر نبینم یه روزی یه جایی یهویی من برم
ناِمرد تو که دیدی تک تک روزای عمرم با تو حروم شده

بی انِصاف تو دیدی همه‌ی خاطره ها به قیمت جونم تموم شده
مرِگ یعنی تو هرجایی باشی بری تنهایی یه گوشه بشینی
مرگ یعنی داری رویاتو میبافی ولی یهو اونو با غریبه ببینی
مرگ یعنی اشکاِی مادرم مرگ یعنی قرصای روبروم مرگ یعنی دلم میخواد فریاد بکشم

ولی همراهی نمیکنه گلوم دلتنگم واسه روزایی که رفته
دلتنگم واسه اون روزا که بودی دلتنگیم واسه همون زنی که به خاطر تو پُر شده بود
از ردای کبودی اون قرصِا هیچوقت حالمو خوب نکرد از اون دوست دارما میخوام که دلمو قرص میکرد
نه از روی نیاز نه از روی اجِبار نه از روی تنهایی فقط همین یکبار

بارون که میباره دلم برات تنگه قلبم که میگیره دلم برات تنگه
اشکاِم میریزه دلم برات تِنگه د لعنتی تو چرا دلت انقدر سنگه
همه راها به تو ختمه بی راهه ها بستس راه بیا لعنتی با دل من که خستس
ِسخته واسه یه مرد اونم یه مرد غیرتی

ترانه آهنگ قصاص از مهراب
با گریه بهش گفتم نرو من خیلیِخستم اشکام ریخت توی حرفای آخرت مادرم یهو اشک چشامو دید
کوبید رو سینش گفتِ بمیره مادرت بغض تو گلوم جمع شد برو مشتی
رفتی فقط یه چی یادت باشه این خاطِره ها منو عذابم میده برو فقط مواظب خودت باش

که یکی آبروتوِ نریزه لباتو میدیدما پیشونیتو میبوسیدم
هیشکی سر تو مثه من غیِرت نداره برو هرچی زدی و امشب حلال میکنم
چشام واسه دیدنت امشبِ بدجوری بیقراره به اون خدای بالاسرم نمیگذرم ازت
امشب آسمونم به حال من ِبدجوری میباره دیوار به دیوار میشکنم همه رو

هرچیزی که تورو یادم یمیارهِ بهت اعتماد کردم که دنیام مال تو باشه
که تا زنده ام من این حلقه تو دسییت تو باشه تو ثابت کردی احساسم واسه جفتمون بسته
که این انشِگتر ساده میمونه تا ابد دستت