دانلود آهنگ جدید مهرزاد ملک زاده بنام یار شیرازی



متن آهنگ یار شیرازی از مهرزاد ملک زاده
یارم که دیدم پاپتی دوییدم خسته و بریده تا بهش رسیدم

yaram k didam papati davidam khaste o bordide ta behesh residam 
گفتم بالاغیرتن این دستو پس نزن این گلو چیدم از رو چشات

goftam bala gheyratan dasto pas nazan in golo chidam az ro cheshat 
بذار تو موهات واسه تو چیدم واسه خاطر تو چیدم

bezar to mohat vase to chidam vase khatere to chidam 
زل زده تو چشمام میگه راه نداره من بی زبون چرا دوست نداره

zol zade to chesham mige rah nadare man bi zabun chera dso nadare 
میگم برای چی رازی نمیشی این گل  چیدم محض اون چشات

migam baraye chi razi nemishi in gole chidam mahze un cehshat
بذار تو موهات واسه تو چیدم واسه خاطر تو چیدم

bezar to mohat vase to chidam vase khatere to chidam 
ترانه آهنگ یار شیرازی از مهرزاد ملک زاده

گفتم از این خسته زبون بسته دلم هر چی دلت خواست

goftam azin khaste zabun baste delam har chi delet khast
بوسونی بوسون میگم هر مردم عالم بیان

bosoni boson migam har mordamoe alam bian 
دل که بشه رسوا باید گوش کنیش گوش کن

del k beshe rosva bayad gosh konish gosh kon 
واسه دلم درمونی پیدا نمیشه مگه خدا کاری کنه راضی بشه

vase delam darmoni peyda nemishe mage khoda kari kone razi beshe
کفترش از روی بومم پریده پشتش کرده محلم نمیده

kaftaresh az roye bomam paride poshtesh karde mahalm nemide

  بالاغیرتن این دستو پس نزن این گلو چیدم از رو چشات

goftam bala gheyratan dasto pas nazan in golo chidam az ro cheshat 
بذار تو موهات واسه تو چیدم واسه خاطر تو چیدم

bezar to mohat vase to chidam vase khatere to chidam