دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید کاوه ایرانی بنام خوشبختی


دانلود آهنگ جدید کاوه ایرانی بنام خوشبختی


متن آهنگ خوشبختی از کاوه ایرانی
چقدر خوبه که تو هستی چه حسی توی چشاته

cheghad khobe k to hasti che hesi to cheshate 

همون شالی که دوس دارم باز امشب روی موهاته

hamun shali k ds daram bazam emshab ro mohate 
تو دستامو که میگیری یه حسی دارم اون لحظه

to dastamo k migiri che hesi daram un lahze 

تو باشی حال من خوبه نگات آرامش محضه

to bashi hale man khobe negahet arameshe mahze 
من دیگه روی تو حساسم خود آرامشی واسم

man dg roye to hasasam khode arameshi vasam 

من و تو یعنی خوشبختی کنارت اینه احساسم

man to yani khoshbakhti kenaret ine ehsasam 
ترانه آهنگ خوشبختی از کاوه ایرانی

تو میخوای عاشقم باشی منم این حسو دوس دارم

to mikhay ashgham bashi manam in heso dos daram 

بگو تا آخرش هستی منم تنهات نمیذارم

bego ta akharesh hasti manam tanhat nemizaram 
کنارم وقتی راه میری یا دستاتو که میگیرم

kenaram vaghti rah miri ya dastato k migiram 

چقدر مغرورم از حسی که از عشق تو میگیرم

cheghadr maghroro az hesi k az eshghe to migiram 
من دیگه روی تو حساسم خود آرامشی واسم

man dg roye to hasasam khode rAMESHI VASAM 

من و تو یعنی خوشبختی کنارت اینه احساسم

MANO  t yani khoshbakhti kenaret ine ehsasam 

۹۶/۰۴/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
elham navayi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی