دانلود آهنگ جدید سجاد غلامی بنام رابطه



متن آهنگ رابطه از سجاد غلامی
دوست دارم همه دنیای منی بذار بگم همیشه تو عشق منی

doset dara hame donyaye mani beza beham hamishe to eshghe mani 
دوست دارم قلبم با تو میتپه عاشق شدن کنار تو چه راحته

doset daram aghalbam ba to mitape ashgeh shodan kenare to che rahate 
من احساستو دلمو بستم سمت نگاه تو همیشه هستم

man ehsaseto delamo bastam  samte negahe to hamishe hastam 
تویی تو قلبم چه عاشقونه نگیری بهونه

toyto ghalbam che asheghone nagiri bahune 
کنار تو ببین چه خوحشالم من به این رابطه امید دارم

kenare to bebin che khoshhalam man b in rabete omid daram
همیشه تو دلم بدون هستی میدونی من خیلی دوست دارم

hamishe to delam bdeun hasti miduni man khili doset daram 
ترانه آهنگ رابطه از سجاد غلامی 

برو همیشه من توی رویام میدیدم واسه با تو بودن چی کشیدم

booro hamishe man toye royam mididam vase ba to budan chi keshidam 
نذار دنیا تو رو از من بگیره قلبم هنوز دستت اسیره

nazar donya to ro az man begire ghalbam hanuz datet asire
من و نگاه کن فقط با تو ببین چه حسی باز تو چشامه

mano negah kon faghat ba to bebin che hesi baz to cheshame 
تو رو میخوام بیا عشق من تو رو دیدن همه دنیامه

tooro miham bia ehsghe man toro didan hame donyame 
عشقی که دارم و واسه تو میخونم تو توی خونمی تو شدی مهمونم

eshghami k daram o vase to mikhonam toye khonami to shodi mehmunam 
من با تو هستم واسه همیشه نباشی نمیشه

man ba to hastam vase hamishe nabashi nemishe 
من احساستو دلمو بستم سمت نگاه تو همیشه هستم

man hsasatamo delamo bastam samte negae to hamishe hastam 

تویی تو قلبم چه عاشقونه نگیری بهونه

toyi to ghalbam asheghone nagiir bahune 
کنار تو ببین چه خوحشالم من به این رابطه امید دارم

knare to bebin che khoshalam man b in rabete omid daram 
همیشه تو دلم بدون هستی میدونی من خیلی دوست دارم

hamishe to delam bedon hasti miduni man khili doset daram