دانلود آهنگ جدید شاهین شهبازی بنام حس خوبیه



متن آهنگ حس خوبیه از شاهین شهبازی

ممنون عزیزم هوامو داری خودتو نشون داادی تو این شلوغی

mamnon azizam havamo dari khodeto neshun dadi to in shologhi
ب اسمه تویه فقط قلبمه تا ابد هدیه میدمش ب تو اینقد ک خوبی

be esme toe faghat ghalbame ta abad hedye midamesh b to inghad k khobi 
بهم بگو چقد مهمم واسه تو ارزش اینو دارم مال تو باشم

behem bego cheghad mohemam vase to arzeshe ino daram male to basham
فقط تویی ک من خیلی دوسش دارم دستامو بگیر بذار دوباره پاشم

faghat toyi k man khili dosesh daram dastamo begir bezar dobare pa sham 
چ حس خوبیه اونی که دوسش دارم اینجا کنارمه

che hese khobie uni k dosesh daram inje kenarame 
سرش رو شونمه هرچقد بهش نگاکنم بازم کمه

saresh ro shoname har cheghad behesh nega konam bazam kame 
مچکرم ازت بابت روزایی ک تو زندگیم هستی

mochakeram azat babate rozayi k to zendegim hasti 
مچکرم ازت توی این روزای سرد تو بمن دل بستی

mochekeram azat toye in rozaye sard to b man del basti 

ترانه  حس خوبیه از شاهین شهبازی

واسه دلم بتو مثل نفس شدی واسه این دیووونه ک دار و ندارشی

vase delam b to mesle nafas shodi vase in divune k dro nadareshi 
من جونمو میدم نزدیک تو بشم تاکه حس کنم بتونی عاشقم باشی

man jonamo midam nazdike to besham take hes konam betoni ashegham beshi
تو حرف اولی تو حس اخرم من نمیره عاشقی کنارت از سرم

to harfe avali to hese akharam man nemire asheghi kenaret az saram
بهونه ای برام تو خونه ای برام اگه من نداشته باشمت کجام الان

bahunyi baram to khoneyi baram age man nadashte bshamet kojam alan 

چ حس خوبیه اونی که دوسش دارم اینجا کنارمه

che hese khobie uni k dosesh daram inje kenarame 
سرش رو شونمه هرچقد بهش نگاکنم بازم کمه

saresh ro shoname har cheghad behesh nega konam bazam kame 
مچکرم ازت بابت روزایی ک تو زندگیم هستی

mochakeram azat babate rozayi k to zendegim hasti 
مچکرم ازت توی این روزای سرد تو بمن دل بستی

mochekeram azat toye in rozaye sard to b man del basti