دانلود آهنگ جدید علی عراقچی بنام قهر




متن آهنگ قهر از علی عراقچی
خوب من با چشام قهر نکن غصه مو دیگه بیشتر نکن

khobe man ba chesham ghahr nakon ghosamo dige bishtar nakon 
بی تو که آخه من میمیرم بیا بگذرو چشمامو تر نکن

bi to ke akhe man mimiram bia begzaro cheshmamo tar nakon 
قهر تو چه کرد با دل من تو که با من همزبونی

ghahre to che kard ba dele man to ke ba man hamzabooni
چی میشنوم چی میبینم تو هم که نامهربونی

chi mishnavam chi mibinam toam ke na mehrabooni 

قهر تو چه کرد با دل من تو که با من همزبونی

ghahre to che kard ba dele man to ke ba man hamzabooni
چی میشنوم چی میبینم تو هم که نامهربونی

chi mishnavam chi mibinam toam ke na mehrabooni 

ترانه آهنگ قهر از علی عراقچی

عزیزم قهرتم دوست دارم دستامو دست تو میسپارم

azizam ghahretam dos daram dastamo daste to misparam 

باز نگات داره حرف میزنه میگه قلب تو دیگه مال منه

baz negat dare harf mizane mige ghalbe to dige male mane

قهر تو چه کرد با دل من تو که با من همزبونی

ghahre to che kard ba dele man to ke ba man hamzabooni
چی میشنوم چی میبینم تو هم که نامهربونی

chi mishnavam chi mibinam toam ke na mehrabooni 

قهر تو چه کرد با دل من تو که با من همزبونی

ghahre to che kard ba dele man to ke ba man hamzabooni
چی میشنوم چی میبینم تو هم که نامهربونی

chi mishnavam chi mibinam toam ke na mehrabooni 

قهر تو چه کرد با دل من تو که با من همزبونی

ghahre to che kard ba dele man to ke ba man hamzabooni
چی میشنوم چی میبینم تو هم که نامهربونی

chi mishnavam chi mibinam toam ke na mehrabooni