دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام برداشت رفت



متن آهنگ برداشت رفت از محسن ابراهیم زاده
امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره

emshab ye ghame to delame k baz vasam tah nadare 

یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره

yadesh kari mikone cheshatm ta khode sobh bebare 
هر کی یه روز اومد توی دل من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بود برداشت رفت

har ki ye ruz umad to delam fardash raff ghalbi k ye omri b man dade bud bardaaht raft
بی قراره دلم بی تو آروم نداره نگم برات وقتی که نیستی حس و حال نداره یه بیماره

bi gharare delam bi to aromi nadare barat vaghti k nisti hes o hal nadare ye bimare 
رفتی واسم خوشی ساعتی شد عشقت واسه به من چه قیمتی شد

rafti vasam khoshi saati shod eshghe vase man che gheymati shod 
چقدر بعد رفتنت به این دلم بی حرمتی شد

cheghad bade raftanet b in delam bi hormati shod 

ترانه برداشت رفت از محسن ابراهیم زاده

بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم

bad kardi b delam chiz namunde toye delam 

هر چی دیدم بهت خندیم هی به روت نیوردم که نگی وسواسه

harchi didam behet khandidim hey b rot nayavorsam k nagi vasvasie 
نپرسیدی از خود دلم کی به جز تو حساسه

naporsidi az khode delam ki b joz hasaese