دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام نوستالژی



متن آهنگ جدید نوستالژی از حامد پهلان 
غروب شد دیگه آفتاب لب بومه

ghorob shod dg aftab labe bome 
دلم تنگه و می بی تو حرومه

delam tange o mi bi to harome 
هزار حرف نگفته رو لبامه

hezar harfe ngfot ro labame 
هزار غصه پنهون توی گلومه

hezar ghoseye penhon to galome 
تو تکی دلم گیره پای دل به زنجیره

to taki delam mgire paye del b zanjire 
نمیشه برم دیگه دیره تو تکی دلم گیره

nemihe beram dg dire to taki delam gire 
پای دل به زنجیره نمیشه برم دیگه دیره

paye del b zanjire nemishe beram dg dire 
ترانه آهنگ جدید نوستالژی از حامد پهلان 
مهتاب توو چشمات می ناب رو لبهات

mahtab too cheshmat meye nab ro lab hat 
منو میکشی آخر با این امروز و فردات

mano mikoshi akhar ba in emrozo fardat 
دل عاشقو نشکن تو گفتی که از اول

dele ashegho nashkan to gofti k az aval 
تو عاشقتری از من تو تکی دلم گیره

to ashegh tari az man to taki delam migire 
پای دل به زنجیره نمیشه برم

paye del b zanjire nemishe beram 
دیگه دیره تو تکی دلم گیره

dg dire to taki delam gire 
پای دل به زنجیره نمیشه برم

paye del b zanjire nemishe beram 
دیگه دیره

dg dire 

غروب شد دیگه آفتاب لب بومه

ghorob shod dg aftab labe bome 
دلم تنگه و می بی تو حرومه

delam tange o mi bi to harome 
هزار حرف نگفته رو لبامه

hezar harfe ngfot ro labame 
هزار غصه پنهون توی گلومه

hezar ghoseye penhon to galome 
تو تکی دلم گیره پای دل به زنجیره

to taki delam mgire paye del b zanjire 
نمیشه برم دیگه دیره تو تکی دلم گیره

nemihe beram dg dire to taki delam gire 
پای دل به زنجیره نمیشه برم دیگه دیره

paye del b zanjire nemishe beram dg dire