دانلود آهنگ جدید مهدی کامو بنام دیگه خستم


متن آهنگ دیگه خستم از مهدی کامو

وای دیگه خستم بسه نفسارو میکنم تو سینم حبس
جوری رفتی ولم کردی ک داغ رو دلم هنو هستش
من با تو خوب بود حالم
بد میشد اگه از تو نگام یهو کج میشد چرا رفتی خب
فقط دوس دارم مث بارون ببارم
نمیدونم ازم چی بیشتر داشت

که فروختیمو خریدی دلشو فرداش
بیخیال همه زندگی تو خوبی همه بدیا از ما
جات دونه دونه شمع روشنه
خنده جلوم غم پشتمه

ترانه آهنگ دیگه خستم از مهدی کامو
دیگه کاری به من نداشته باش تو تنهایی جام بهتره

آروم بودم آروم ترم میکرد اون رفتارو حس و حالت
دیگه واسم حسی نذاشتی ک بدم این رابطرو کش دوباره
بگو بینم الان خوبه حالت
نمیشینی فس کمارشم
اونم مثل منه میخنده برات
یا هرجا بری هس چش براهت
نیستی دیگه بغلت کنما
تنهایی تو دورم پره هی
اینجا اصلا جات خالی نیست

با چشات زدی عاشقم کردی نامرد

بعدش رفتی ساده رد کردی

من دیگه تنها موندم بعد نگو حال من بد نیست

بد شانسمه بدشانسیام همش از دل پاکمه
یادته همش بهت میگفتم برگرد نرو دوریت ماتمه

صدام دیگه نایی نداشت که هی واست بزنه زجه زیاد

خود تو فقط باعث شدی این جدایا از دم پیش بیاد