دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی و مجید مکس بنام راحت باش  


متن آهنگ راحت باش از مرتضی اشرفی
راحت باش قلب تو واسه من جا نداشت همه چیزمو دادم ای کاش باور داشت

rahat bash ghalbe to vase man ja nadah jame chizamo dadam eu kash bavar dash 
دادم پاش دادم هستیمو پای چشماش اون که یه روز میگفت دوسم داشت

dadam pash dadam, hastimo paye cheshat un k ye ruz migof dosam dasht 
کو دستاش راحت باش اون که به بودنت عادت داشت

fo dastesh rahat bashe un k b budanet adat dash 
اون که بهت میگفت با من باش دیگه نیست اسمی ازت تو حرفاش

unke behet migoft ba man bash dg nis esmi azat to harfash 
عادت داشت بازی بده دلو با اشکاش من که همه جوره بودم باهاش

adat dash bazi bede delo ba ashkash man k hame jure budam bahash 
میرم لااقل آدم باش

miram laaghal adam bash 
ترانه  آهنگ راحت باش از مرتضی اشرفی
گفتم برو راحت باش این دلو گذاشتی باز تنهاش آخه ادم سابق نبود فهمیده بودم اینو از چشماش

goftam boro rahat bash in delo gozashti baz tanhash akhe adame sabegh nabude fahmide budam ino az cheshash 
دیگه حرفاش معنی نداره دل شکستن براش حدی نداره

dg harfSH MANI  nadare del shakastan barash hadi dash
پیش خودش میگه رفته فکر میکنه بی من کم نمیاره

pishe khodesh mige rafte fek mikone bi man kam nemiare 
راحت باش واسه آرامشت دوس ندارم دیگه تکرار بشه

rahat bashe vase arameshet dos nadaram dg tekrar beshe 
واسه کسی که دوسش داری تعریف کن آماده شه

vase kasi k dosesh dari tarif kon amade she 
باید بدونه اخلاقاتو معنی تک تک رفتاراتو

bayad bedun akhlaghato mani tak take raftarato 
باید بدونه هر روز یه رنگی از این به بعد نه من نه تو

bayd bedune har ruz ye rangi az in b bad na man na to
راحت باش دیگه مهم نیست اصلا کی حق داشت از خودت نپرسی که چی کم داشت

rahat bashe d g mohem nis aslan ki hagh dasht az khodet napoesi ki chi kam dasht 
بی رحم باش

bi rahm bash 
دیدن داشت وقتی که میگفتی پیشم باش بهمم گفتی همه چیزم باش دیدن داشت

didan dash t vaghti k migofti pisham bash behm gofti hame chizam bash didan dasht 
راحت باش اون که به بودنت عادت داشت اون که بهت میگفت با من باش

rahat bash un k be budnet adat dash unke behet migoft ba ma bash 
دیگه نیست اسمی ازت تو حرفاش عادت داشت بازی بده دلو با اشکاش

dg nis esi azat to harfash adat dashtr bazi bede delo ba ashkash 
من که همه جوره بودم باهاش میرم لااقل آدم باش

man k hame jure budam bahash miram la aghal adam bash