دانلود آهنگ جدید محسن وجدانی بنام راز و نیاز




متن آهنگ راز و نیاز از محسن وجدانی
روبه روم راه نرفته پشت سر هوای رفتن

ro b rom rahe narafte poshte sar havaye raftan 

تو دیگه شدی مسیر مقصد و گرفتی از من

to dg shodi masire o maghsad o gerefti az man 
نگران هیچی نیستم هر جایی میرم تو هستی

negarane hichi nistam har jayi  iram to hasti 

هرجایی میرم تو از قبل منتظر به رام نشستی

har jayi  mirmam to ghablaz montazer b ram neshasti 
میون هر چی ندارم دوست که دارم مگه نه

mione har chi nadaram doset k daram mage n A

تازگی داره دلم رو برات بیارم مگه نه

TAZEGI dare delam ro barat biaram mage na 
میرسی دلم میگیره هر بار به موقع مگه نه

miresi delam migire har ba b moghe mage na 

اگه خیسه دوتا چشمام این اشک شوقه مگه نه

age khise do ta chesham in ashke shoghe mage na 
ترانه آهنگ راز و نیاز از محسن وجدانی

قبل تو گفتم به قلبم رفتی و تهش نرسیدی

ghable to gfotam b ghalbam ragti o tahesh naresidi 

بعد تو قلبم بهم گفت تا تو هستی هست و میدی

bade to ghalbam behem goft ta to hasti o midi 
بهترین شنیده هامن حرف هایی که با تو گفتم

behtarin shenide ha man harf hayi k ba to goftam 

اتفاق خوب هر روز اینه که یادت میفتم

etefaghe khob har ruz ie k yadet mioftam 
میون هر چی ندارم دوست که دارم مگه

mione har chi k nadaram doset darm mage na 

تازگی داره دلم رو برات بیارم مگه نه

TAZEGI dare delam ro barat biaram mage na 
میرسی دلم میگیره هر بار به موقع مگه نه

miresi delam migire har ba b moghe mage na 

اگه خیسه دوتا چشمام این اشک شوقه مگه نه

age khise do ta chesham in ashke shoghe mage na