دانلود آهنگ جدید علی بابا بنام ممنوع الملاقات




متن آهنگ ممنوع الملاقات از علی بابا
که هَمه دنیا چاردیواریه بعضی وقتا تو این چهار دیواری ادم دلش میگیره نه تقدیم به عباس کایگانی
بویِ عطر رو لباسم بوی خوب تو رو داره کاش که میشد سر بذاری روی شونم تا دوباره
دِل ندادم بعد تو من به کسی خودت میدونی فکر میکردم که تو نمیری روی حرفات تو میمونی
بُعد تو به حالم میخندن میخندن سر عشقمون باز هنوز شرط میبندن

دیگه رَفتی و نیست برات راه برگشت یه چشمم پر از خون یه چشمم پر از اشک
نگاه مردُم این شهر دوباره سنگینه روم هر کی رد شد از کنارم چند قدم بعد خندیده بود
هر جا حَرفت میشه رنگم زود میپره حول میکنم انقدر پیاده میرم مسیر برگشتم و گم میکنم
شَب های دلگیره شب های بی تو بودن یادش بخیر اون روزا من یه ادم دیگه بودم

یادِش بخیر جر و بحث ها تموم لج بازی هات اما دیگه بخشیدمت ارزونی اطرافیات
این کوچه ها این خیابون لَعنت به این هوای ابری صبر میکنم که بارون بیاد هر چند نمونده کاسه صبری

ترانه آهنگ ممنوع الملاقات از علی بابا
یادم نمیره گذَشتی راحت از تموم دلتنگی هام رفتی و میخندیدی به تموم بدبختی هام
نقاشی کردم عَکس تو رو تو این چهار دیواری شب تا صبح بیدارم من تو پیش کیا میخوابی
عشق قدیمی یادِت نره عمرمو ریختم به پات با هر خلافی بیدارم من تو کنارش راحت بخواب
ممنوع المِِلاقاته لحظه های خوشمون منو بازی دادی و از یکی دیگه خوشت اومد

روی تنش دَست میکشی روی اسمت خط میکشم جرم کن تو اغوشش من برات حبس میکشم
گره خوردن دَستات باهاش من به دیوار مشت میزنم فرق خط رند گوشیش با خط های پشت سرم
لب های تو عادَت کردند به طعم شیرین لب های اون روزامون تریک شدن کم کم میون شب های اون
دیگه رَفتی و نیست برات راه برگشت یه چشمم پر از خون یه چشمم پر از اشک