دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید احمد هوشمند بنام کی گفته


دانلود آهنگ جدید احمد هوشمند بنام کی گفته



متن آهنگ کی گفته از احمد هوشمند

کی گفته ک احساس ما کم شده کی گفته ک راه منو تو جداس
تموم وجود منو عشق من از اول با عشق و دلت اشناس
کی گفته ک من بی تفاوت ب تو همه لحظه ها مو هدر میکنم
من از لحظه ای ک تو رو یادمه با یادت غمو بی اثر میکنم

کی گفته ک من توی احساس عشق بجایی رسیدم ک برگشت نیس
اگه رفتنم کار تقدیر بود ک برگشتنم جای تردید نیس
کی گفته کی میگه ک دنیای من نمیتونه لبریز از تو بشه
تو اینقد جذابی و عاشقی ک اخر نبودت منو میکشه

ترانه آهنگ کی گفته از احمد هوشمند

تو چشمات پر از اروزهای ناب کی گفته ک احساس ما کم شده کی گفته ک راه منو تو جداس
تموم وجود منو عشق من از اول با عشق و دلت اشناس
کی گفته ک من بی تفاوت ب تو همه لحظه ها مو هدر میکنم
من از لحظه ای ک تو رو یادمه با یادت غمو بی اثر میکنم

کی گفته ک من توی احساس عشق بجایی رسیدم ک برگشت نیس
اگه رفتنم گکار تقدیر بود ک برگشتنم جای تردید نیس
کی گفته کی میگه ک دنیای من نمیتونه لبزریز از تو بشه
تو اینقد جذابی و عاشقی ک اخر نبودت منو میکشه نمیشه ب چشمات رسید
کی گفته ک احساس ما کم شده کی گفته ک راه منو تو جداس

تموم وجود منو عشق من از اول با عشق و دلت اشناس
کی گفته ک من بی تفاوت ب تو همه لحظه ها مو هدر میکنم
من از لحظه ای ک تو رو یادمه با یادت غمو بی اثر میکنم
کی گفته ک من توی احساس عشق بجایی رسیدم ک برگشت نیس

۹۶/۰۴/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
elham navayi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی