دانلود آهنگ جدید آراد بنام بی من

متن آهنگ بی من از آراد

من همونم ک میگف ی روزی تور و دوس داره

 man hamunam k migoft ye rzi toro dos dare
توهیچوقت ندیدی ک قلبم ب تو بیماره

to hicvaght nadidi k ghalbam b to bimare
من از تو ک هیچی نخواستم تو ترکم کردی

man az to k hichi nakhatsam to tarkam kardi
شبیه ی خواب بود این احساس تو بیدارم کردی

shabihe khab bud in ehsas to bidaram kardi
بی من کجایی دنیای تو

bi man kojaye donyayi to
کی فرق کرد بگو تو این خونه من یا تو

ki fargh kard bego to in khone man ya to
چی کم گذاشتمو این شد سهمم

chi kam gozashtamo in shod sahmam
این حق من نبود شد خالی دستم

in haghe man nabud shod khali dastam

بی من کجایی دنیای تو

bi man kojaye donyayi to
کی فرق کرد بگو تو این خونه من یا تو

ki fargh kard bego to in khone man ya to
چی کم گذاشتمو این شد سهمم

chi kam gozashtamo in shod sahmam
این حق من نبود شد خالی دستم

in haghe man nabud shod khali dastam

ترانه آهنگ بی من از آراد

بگو پس من دینامو ب کی بدم نگو خستم

bego pas man donyamo b ki bedam nago khastam
نگو خستم من ب عشقت باختم نگو خستم

nago khatsma man b eshghet bakhtam nago khastam
ی شهر بارونی منو خیابونی ک باهم قدم زدیم گفتی با منی و تنهام

ye shhare baroni mano khiaboni k baham ghadamzadim gofti ba mani o taham
تو نیستی دیگه توی شبهام

to nisti dg toye shabham

بی من کجایی دنیای تو

bi man kojaye donyayi to
کی فرق کرد بگو تو این خونه من یا تو

ki fargh kard bego to in khone man ya to
چی کم گذاشتمو این شد سهمم

chi kam gozashtamo in shod sahmam
این حق من نبود شد خالی دستم

in haghe man nabud shod khali dastam

بی من کجایی دنیای تو

bi man kojaye donyayi to
کی فرق کرد بگو تو این خونه من یا تو

ki fargh kard bego to in khone man ya to
چی کم گذاشتمو این شد سهمم

chi kam gozashtamo in shod sahmam
این حق من نبود شد خالی دستم

in haghe man nabud shod khali dastam